پرداخت مستقیم سایت

پرداخت مستقیم سایت

با توجه به بررسی های صورت گرفته از بازار، اولین واکنش سایت ها به درگاه پرداخت یارها این است که ما نمی خواهیم مبلغ تراکنش به حساب شما بیاید بلکه درگاه مستقیم بانکی می خواهیم. در اینجا بهتر است به رفع این شبهه بپردازیم، درگاه پرداخت سیزپی، به این صورت است که شما بعد از گرفتن درگاه و فعالسازی آن در سایت شاهد تسویه مستقیم تراکنش ها خواهید بود و هیچ وجهی به حساب سیزپی واریز نمی شود. پرداخت یارها که به عنوان درگاه واسط شناخته می شوند، واسط بین مشتری و شرکت های پرداخت هستند برای اینکه پرداخت مستقیم سایت خود را راه اندازی کنید ابتدا باید سایت شما تکمیل شده باشد و سپس برای گرفتن اینماد اقدام کنید در نهایت باید کد رهگیری مالیاتی داشته باشید که در صورت نداشتن، می توانید از طریق پنل کاربری خود درخواست صدور کد رهگیری مالیاتی را ثبت کنید. مزیت گرفتن درگاه پرداخت از شرکت پرداخت یار سیزپی این است که نیازی به مراجعه همزمان به شرکت های پرداخت نیست و چندین درگاه بانکی به صورت همزمان فعال می شود و لازم نیست برای افتتاح حساب نزد بانک خاصی مراجعه کنید چرا که تمامی بانک ها توسط سیزپی پشتیبانی می شود و با اعلام شماره شبای هر بانکی امکان تسویه به آن شبا وجود خواهد داشت. همچنین در صورت قطعی یک درگاه سیستم هوشمند سیزپی به صورت خودکار به درگاه بعدی منتقل می شود تا ریزش مشتری نداشته باشید. تمامی این خدمات با کمترین کارمزد ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی

پرداخت مستقیم سایت بهتر از کارت به کارت است چرا که ممکن است مشتری برای انجام عملیات واریز به کارت از سایت خارج شود و دیگر برنگردد پس ریسک این کار را متحمل نشوید.

برخی سایت ها فاقد فروش محصول و خدمت هستند و برای ادامه فعالیت خود نیاز به حامی دارند مثلا استریمرها. این اشخاص با قرار دادن لینک پرداخت مستقیم در سایت از حامیان می خواهند مبالغ دلخواه را واریز کنند در اینجا محصولی برای اضافه کردن به سبد خرید وجود ندارد و هر فردی به صورت دلخواه مبلغ حمایت خود را وارد می کند سپس به درگاه پرداخت سیزپی رفته و با وارد کردن اطلاعات کارت تراکنش انجام می دهد.

پرداخت مستقیم از طریق فاکتور آنلاین نیز انجام می شود، کافیست پس از سفارش تلفنی مشتری، فاکتور آنلاین وی را از طریق پیامک سیزپی (رایگان) ارسال کنید. مشتری نیازی به مراجعه به موبایل بانک و اینترنت بانک ندارد و انتخاب پرداخت به صفحه پرداخت اینترنتی منتقل می شود. فاکتور آنلاین جایگزین امن دستگاه پوز می باشد.

همین حالا برای گرفتن درگاه پرداخت امن سیزپی ثبت نام کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.