پرداخت سبز با سیزپی

پرداخت سبز با سیزپی

سیزپی برای کسب و کارها این امکان را فراهم کرده است تا بدون نیاز به ارسال اطلاعات کارت، دریافت هزینه از مشتری را به شکل حرفه ای و امن انجام دهند.

برای این کار کافیست ابتدا درسایت سیزپی ثبت نام را انجام دهید و پس از ایجاد درگاه پرداخت تنها با داشتن شماره موبایل مشتری های خود می توانید برایشان، فاکتور آنلاین ارسال کنید.

فاکتور آنلاین سیزپی

صدور فاکتور برای مشخص کردن مقدار فروش محصولات، آمار گرفتن از موجودی انبار و محصولات و دلایل دیگر برای صاحبان کسب و کارها انجام می شود.

بعضی اوقات با برداشتن یک قدم کوچک می توانیم تغییرات بزرگی در زندگی خود و آیندگان ایجاد کنیم و زندگی را برای آرامش و راحتی بیشتر، با راه حل  های دیجیتال گره بزنیم .با توجه به اهمیت محیط زیست سالم در زندگی امروز، سیزپی بر آن شده است که با صدور فاکتور آنلاین، مسئولیت اجتماعی خود را اجرا کند، اگر به جای ارسال  فاکتور کاغذی از صورت حساب الکترونیکی استفاده کنیم در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود و در نهایت درختان کمتری قطع خواهند شد.

کاربرد فاکتور آنلاین 

فاکتور آنلاین برای دریافت وجه محصول و خدمات، کمک به خیریه ها، دریافت اقساط کالا از مشتریان و انجام هر تراکنش دیگری  کاربرد دارد که با این قابلیت جدید سیزپی به راحتی و با کاربری آسان می توان از مشتریان خود پول دریافت نمایید.

حتما بخوانید:کمک به خیریه ها از طریق لینک پرداخت 

ارسال لینک پرداخت با پیامک به چه صورت است؟

وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه ارسال لینک پرداخت با پیامک را انتخاب کنید.

سپس اطلاعات مبلغ، شماره همراه مشتری، اسم مشتری و شماره فاکتور را تکمیل کنید و گزینه ارسال را بزنید.به همین راحتی در کمتر از یک دقیقه  فاکتور برای مشتری شما ارسال می شود و با کلیک بر روی لینک پرداخت به درگاه بانکی هدایت شده و پرداخت خود را انجام می دهد و وجه فاکتور به حساب شما واریز می شود.

با انجام این کار، سهم کوچکی در حفظ  خانه اولمان زمین داشته باشیم.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.