پرداخت در اینستاگرام

پرداخت در اینستاگرام

زمانی بود که برای داشتن فروش آنلاین حتما باید صاحب یک سایت می بودید و هزینه های بالایی را برای طراحی سایت پرداخت می کردید، زمان گذشت و یک سری سایت سازها و فروشگاه سازهایی به وجود آمدند که بتوانند هزینه راه اندازی سایت را کاهش دهند در واقع شما با پرداخت مبلغی کمتر از آنچه برای طراحی صفر تا صد یک سایت نیاز است صاحب یک سایت فروشگاهی آنلاین می شوید. اما می دانیم که بسیاری از افراد در ایران کسب و کار خود را از بستر اینستاگرام آغاز می کنند، کسب وکارهایی که در ابتدای راه هستند تمایلی به هزینه کردن برای داشتن وبسایت ندارند. جهت داشتن یک پیج بیزنس که مشتری با دور زدن در پیج تصمیم به خرید بگیرد لازم است نکاتی را رعایت کنید مثلا گفته می شود حتما قیمت کالا را درج کنید چرا که با نبود قیمت مشتری از پیج خارج می گردد به خصوص که اگر تلاش کرده باشید از بخش اکسپلور جذب مشتری کرده باشید. ما به عنوان فعالین حوزه پرداخت پیشنهاد می کنیم تا برای بخش مالی بیزنس خود از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید چرا که فرد با اطمینان بیشتری واریز را انجام می دهد علت آن هم این است که مشتری پیش خود فکر می کند اگر این پیج درگاه پرداخت دارد پس حتما توسط یک نهاد ارائه کننده درگاه پرداخت احراز هویت شده است.  

همچنین درگاه پرداخت جایگزین شماره کارت است، می دانید که هزینه کارت به کارت زیاد می باشد و نیز با پیشرفت تکنولوژی امکانات کلاهبرداری هم بیشتر شده است، فرد به کمک یک اپ رسیدساز، تصویر جعلی رسید پرداخت را برای شما ارسال می کند و شما هم سفارش را ارسال می کنید. جهت جلوگیری از این کلاهبرداری ها ضروری است در روش دریافت وجه سفارش ها تجدیدی نظر کنید.  با کمک درگاه پرداخت اینستاگرامی سیزپی، تصویر لوگو و نام پیج در درگاه پرداخت درج می شود و نیز امکان گزارش گیری از کلیه اطلاعات مشتری شامل شماره کارت، آدرس، کدپستی و شماره تماس وجود دارد. درگاه پرداخت سیزپی پس از تایید شدن درگاه یک لینک پرداخت فعال می کند که با درج این لینک در بیوی پیج می توان دریافت ها را صرفا از این طریق انجام داد. همچنین در پایان ماه از شماره موبایل تمامی کسانی که خرید انجام داده اند می توانید گزارش بگیرید و تبلیغات هدفمندی را انجام دهید.

همچنین پیج ها می توانند با معرفی سیزپی به دیگر کسب و کارها نسبت به کسب درآمد هم اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید: تسویه حساب درگاه پرداخت اینترنتی


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.