پرداخت بدون کارت

پرداخت بدون کارت

پرداخت های بدون کارت ( Card Not Present ) همان طور که از نامشان پیداست بدون وجود فیزیک کارت بانکی، قابل انجام است. یعنی نیازی نیست موقع خرید حتما کارت بانکی را همراه داشته باشید اتفاقا به راحتی فراموش کنید و کارت را در منزل یا خودرو جا بگذارید.

اما روش های مختلف پرداخت بدون کارت که توسط سیزپی ارائه شده است:

  1. استفاده از کیوآر کد
  2. استفاده از فاکتور انلاین
  3. استفاده از لینک پرداخت

پرداخت غیر حضوری با کیوآر کد

پرداخت به کمک کدهای کیوآر

همان طور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم، در سیزپی این امکان وجود دارد تا برای درگاه پرداخت خود کیوآر کد مناسب آن را بسازید و از آن استفاده کنید. شما می توانید کیوآر کد را در قالب یک پیام در واتس آپ و اینستاگرام برای مشتری خود ارسال کنید و یا آنرا چاپ کرده و درمحل مناسبی قرار دهید تا با اسکن کردن آن کد بتوانند به صفحه پرداخت اینترنتی رفته و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند، سیزپی از این فراتر رفته و این امکان را فراهم کرده است تا مبلغی که باید مشتری بپردازد را هم در این کدهای کیوآر تعبیه کنید تا نیازی به درج دستی مبلغ توسط کاربر نباشد.

فاکتور آنلاین

فاکتور را همه ما میشناسیم، قبلا جنسی از کاغذ داشت و شامل آیتم هایی مانند نام و نام خانوادگی خریدار، مبلغ خرید شده، تاریخ خرید به همراه توضیحات بود، حال این فاکتور سنتی به فاکتور آنلاین تبدیل شده و بدون نیاز به خرید فاکتور و پر کردن دستی آن و ارسال با پیک می توان در بستر اینترنت و به صورتی کاملا شخصی سازی شده، فاکتور تهیه کرد. کافیست به قسمت صدور فاکتور بروید و اطلاعات آن را تکمیل کنید و برای مشتری پیامک کنید. این روزها چه کسی را می شناسید که به اینترنت دسترسی نداشته باشد؟ با کمک پیشرفت تکنولوژی و اتصال گوشی ها تلفن همراه به اینترنت، زمینه ارائه خدمات آنلاین  روز به روز در حال گسترش است. در استفاده از این سرویس شک نکنید. این روش حتی جایگزین پرداخت در محل است، با ارسال فاکتور آنلاین و پرداخت آن توسط مشتری، نسبت به ارسال سفارش اقدام کنید.

 

لینک پرداخت

فرض کنید سایت ندارید، اصلا کسب و کارتان طوری نیست که نیاز به سایت داشته باشد پس در این حالت درگاه پرداخت اینترنتی هم ندارید. خب برای دریافت مبلغ حاصل از فروش محصولتان چگونه عمل می کنید؟ آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای هزاران نفر شماره کارت خود را ارسال می کنید و انتظار هم دارید که حساب بانکی شما هک نشود؟ جالب است بدانید در سیزپی این امکان وجود دارد که شماره کارت خود را تبدیل به یک لینک کنید و زین پس به جای ارسال شماره کارت، آدرس لینک پرداخت خود را ارسال کنید. از حالا این جمله بیشتر به گوشتان خواهد خورد :  "سیزپی کن!" Google

 

مزایای استفاده از پرداخت های بدون کارت

امکان پرداخت غیرحضوری

مدیریت فروش و تراکنش ها

ارسال نتیجه تراکنش از طریق اس ام اس برای فروشنده و نمایش رسید دیجیتال برای خریدار

امکان پرداخت هزینه فاکتورها بدون نیاز به کارت بانکی

سرعت بخشی به پرداخت ها

کمک به حفظ محیط زیست

جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا

 

مراحل استفاده از تله سیز

مراحل ثبت نام و دریافت درگاه

چگونه از انجام پرداخت مطمئن شویم ؟

  1. دریافت پیامک تایید پرداخت برای خریدار و پذیرنده
  2. استعلام از داخل پنل سیزپی

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.