پرداخت ارزی و خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی

پرداخت ارزی و خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی

 

 اگر شما هم اهل خرید از آنلاین‌شاپ‌های خارجی باشید، حتماً با چالش‌ها و مشکلات پرداخت مواجه شده‌اید. پرداخت ارزی نیازمند پشتیبانی و وجود واسط معتبر است تا بتواند راه را برای مشتریان هموار کرده و محدودیت‌ها را از بین ببرد.

 تحریم‌های اعمال شده سبب محدودیت‌های پرداخت‌های بین‌المللی شده و باید برای این محدودیت‌های تجاری فکری اساسی در نظر گرفته شود. اگر شما هم قصد خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا با آسان‌ترین راه‌ها برای پرداخت ارزی آشنا شوید.

                                                                                     

 پرداخت ارزی چیست؟

 پرداخت از طریق واحد پولی کشوری غیر از واحد پولی کشور خودمان را پرداخت ارزی می‌گویند. این کار برای خرید کالا یا خدماتی انجام میشود که در داخل کشور نیست و باید پول غیرایرانی به آنها پرداخت شود. این نوع پرداخت‌ها معمولاً به‌صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت انجام می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری یا ابزارهای مالی دیگر پول را پرداخت کنید.

 

 کاربرد پرداخت ارزی

 در سراسر جهان پرداخت‌های ارزی کمک می‌کنند تا تسویه‌حساب‌ها، خریدها و تبادلات مالی بین افراد و شرکت‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شوند. این روش در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

 

 خرید کالا و خدمات با پرداخت ارزی

 اشاره شد که با کمک پرداخت‌های ارزی به‌صورت آنلاین می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین خارج از کشور خرید کرده یا خدمات درخواست دهید و پول آن را به‌راحتی پرداخت کنید.

 

 ارسال پول به خارج از کشور

 شما با استفاده از پرداخت‌های ارزی می‌توانید به دوستان، خانواده یا شرکای تجاری خود که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، پول واریز کرده یا دریافت کنید. این روش پول را در سریع‌ترین زمان ممکن با امنیت کامل منتقل می‌کند.

 

 سرمایه‌گذاری

 برای سرمایه‌گذاری می‌توانید از روش پرداخت ارزی استفاده کنید و در خارج از کشور سهام، اوراق‌قرضه یا املاک و مستغلات بخرید.

 

 پرداخت‌های بین‌المللی

 هزینه تحصیل، هزینه‌های پزشکی یا هزینه‌های سفر را می‌توانید از طریق پرداخت‌های ارزی بدهید. کارت‌های اعتباری بین‌المللی انجام این نوع کارها را برای شما آسان خواهد کرد.

 

 تجارت بین‌المللی

 اگر قصد دارید که تجارت بین‌المللی انجام دهید، بهتر است از پرداخت ارزی کمک بگیرید. این نوع پرداخت‌ها تراکنش‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر انجام می‌دهند.

 

 روش‌های پرداخت ارزی در جهان

 برای پرداخت‌های ارزی در جهان روش‌های متفاوتی وجود دارد که افراد یا حتی شرکت‌ها برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی خود می‌توانند از آنها استفاده کنند. در ادامه با انواع اصلی این روش‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 کارت اعتباری و بانکی

 استفاده از کارت‌های اعتباری یا بانکی یکی از روش‌های پرداخت ارزی است که طرف‌داران زیادی دارد. برای خرید از فروشگاه‌های خارجی می‌توانید از کارت اعتباری یا بانکی استفاده کنید.

 

 درگاه‌های پرداخت اینترنتی

 برای انجام تراکنش‌های پرداخت ارزی می‌توانید از درگاه پرداخت اینترنتی معتبر می‌توانند پی پال استفاده کنید.

 

 انتقال بانکی بین‌المللی

 یکی دیگر از روش‌های پرداخت ارزی، انتقال وجه بین‌المللی از طریق بانک‌هاست. به‌صورت بین‌المللی افراد با استفاده از شماره‌حساب و جزئیات بانکی مقصد می‌توانند وجه موردنظرشان را انتقال دهند.

 

 ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی)

 ارزهای دیجیتال این روزها طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از ارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و... تراکنش‌های پرداخت ارزی انجام دهید. براساس فناوری بلاک‌چین این ارزها کار می‌کنند و شما می‌توانید به‌صورت مستقیم با یکدیگر تراکنش‌های زیادی انجام دهید.

 

 اسکنرهای پرداخت تلفن همراه

 این روزها برای پرداخت‌های ارزی از اسکنرهای پرداخت تلفن همراه نیز استفاده می‌شود. با استفاده از تلفن همراه می‌توانید به‌آسانی پرداخت‌های ارزی انجام دهید.

 

 اسکنرهای کد QR

 برای انجام تراکنش‌های پرداخت ارزی استفاده از اسکنرهای QR کد، نیز روش سریع و راحتی است. در کشورهایی مانند چین و ژاپن این روش بسیار رواج دارد و استفاده می‌شود.

 

و در پایان

 با استفاده از پرداخت‌های ارزی امکان خرید از فروشگاه‌های خارجی فراهم می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از بهترین روش پرداخت که در حال حاضر استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است تراکنش‌های موفق خوبی انجام دهید.

 شرکت‌های زیادی درگاه پرداخت ارائه می‌دهند؛ اما شما در زمان استفاده از درگاه پرداخت نکات ایمنی را رعایت کنید.

 ما به شما درگاه پرداخت سیزپی را معرفی می‌کنیم. با نگاهی به معروف‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی بین‌المللی یعنی پی پال (PayPal) متوجه می‌شویم حتی بزرگ‌ترین درگاه پرداخت‌ها نیز برای سرویس‌دهی خود از کاربران کارمزد دریافت می‌کنند، درگاه پرداخت سیزپی دارای کمترین میزان کارمزد بوده و حتی شرایطی را فراهم کرده که بتوان پرداخت کارمزد را به صفر رساند.

 درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را داراست. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به‌گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.