وبینار چیست؟

وبینار چیست؟

وبینار به چه معناست؟

کلمه وبینار از ترکیب دو کلمه وب و سمینار ساخته شده است که به معنی سمینار آنلاین است که در آن شرکت کننده ها و فردی به عنوان سخنران حضور دارند.

در حال حاضر به لطف تکنولوژی و داشتن اینترنت، شرکت در دوره های آموزشی و ورکشاپ ها نسبت به چند سال قبل خیلی راحت تر شده است و دیگر لازم نیست برای شرکت در دوره آموزشی که در یک شهر دیگر است هزینه و وقت خود را صرف رفتن به آنجا کنیم. درخانه با لپ تاب یا تلفن همراه به اینترنت وصل می شوید و در وبینار مورد نظر خود شرکت می کنید بدون هیچ سختی و دردسری.

وبینارها و دوره های آنلاین یک روش کاربردی برای افرادی است که به علت محدودیت های جغرافیایی قادر به شرکت کردن در سمینارها نمی باشند. این گردهمائی های در فضای مجازی بیش تر با هدف های آموزشی، بازاریابی و فروش محصولات یا خدمات، برگزاری جلسه کاری و مشاوره به افراد برگزار می شود.

 

دلایل استفاده از وبینار برای کسب و کار شما:

  • وبینار بر کسب و کار شما اثر مثبت دارد و باعث رشد و گسترش کار و برند شما می شود.
  • کسب و کار شما به صورت راحت می تواند با افراد مختلفی از سراسر جهان ارتباط برقرار کند.
  • به علت وجود محتوای تصویری و ویدئویی در وبینار، کسب و کار شما بیشتر در ذهن افراد می ماند.
  • در وبینار می توانید تبلیغات کم هزینه ای داشته باشید.

در این بین شرکت ها هم از این فرصت استفاده کردند و از طریق وبینار، بازاریابی خود را شروع کردند. اگر شما هم می خواهید برای کسب وکار خود وبینار برگزار کنید باید اصول اجرای یک وبینار را بدانید و رعایت کنید.

برای برگزاری یک وبینار موفق شما باید کاربر را با محتوای جذاب با خود همراه کنید. هم چنین آن ها را با محصولات و خدمات خود آشنا کنید و مزایایی که برای مشتریان دارد را به آن ها توضیح دهید و مشتری با فهمیدن این مزایا تصمیم می گیرد که از محصولات یا خدمات شما استفاده کند.

برای پرداخت آنلاین هزینه های شرکت در وبینار و دوره های آموزشی آنلاین که برگزار می کنید می توانید از درگاه پرداخت امن سیزپی استفاده کنید که کاربران پس از پرداخت، به سرویس مد نظر خود دسترسی داشته باشند.

قدرت فضای مجازی را جدی بگیرید و کسب و کار خود را گسترش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از درگاه پرداخت و درگاه پرداخت اینترنتی با ما در تماس باشید. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.