نمایشگاه مجازی

نمایشگاه مجازی

نمایشگاه ها مرتبط با صنعت خاصی برگزار می­شوند مثلا نمایشگاه الکامپ در مورد محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. برگزاری نمایشگاه همیشه به صورت حضوری بوده است و با تعیین محل برگزاری نمایشگاه افراد باید در آن محل حضور پیدا می کردند، چه بسا برخی افراد که در شهرستان هستند یا سرکار بودند و نمی­توانستند مرخصی بگیرند در این نمایشگاه ها حضور پیدا نمی کردند، با شیوع ویروس کرونا اجبارا نمایشگاه ها به صورت مجازی و از طریق وب برگزار گردید. Google

قابلیت نمایشگاه مجازی:

امکان عضویت

امکان ثبت سفارش

امکان پرداخت آنلاین

امکان ثبت نمایندگی

امکان ثبت محصول

امکان تیکتینگ و چت

نمایش اطلاعات غرفه داران

و ... که به نحوی در پلتفرم های برگزاری نمایشگاه درج می شود.

بیشتر بخوانید: فرآیند تولید کیوآر کد درگاه پرداخت

نمایشگاه آنلاین کتاب، نمایشگاه آنلاین کار، سمینارهای آنلاین و ... می توانند به راحتی از طریق این فضای آنلاین نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. کافیست درگاه پرداخت سیزپی را داشته باشند. برگزاری نمایشگاه آنلاین نسبت به نمایشگاه هایی که در یک مکان فیزیکی برگزار می شود هزینه کمتری دارد و برقراری ارتباط با افراد خارج از کشور تسهیل می شود، حتی امکان فروش بلیط بازدید به کمک درگاه پرداخت وجود دارد. در مورد برگزاری نمایشگاه مجازی مزایا و معایب زیادی مطرح شده است. امکان تخصیص فضای نامحدود، کاهش ترافیک در حمل و نقل شهری، امکان برگزاری سمینار و کارگاه در حاشیه نمایشگاه و امکان بازدید شبانه روزی از مزایایی است که برشمرده اند.اما برگزاری مجازی رویدادها محدود به نمایشگاه­ها نمی شود در حال حاضر بسیاری از جلسات در دنیا از طریق اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ و گوگل میت انجام می شود و نیازی نیست حتما در یک مکان فیزیکی گرد هم آیند. کشور ما در سطح وسیعی تجربه برگزاری آنلاین کلاس های درسی مدارس و دانشگاه ها را دارد.

استفاده ای که از سیزپی در یک نمایشگاه آنلاین می توان داشته باشد: سیزپی می تواند برای هر شرکت یک کیوآر کد پرداخت تهیه کند که مشتری با اسکن آن می تواند به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شود، همچنین یک لینک پرداخت اختصاصی که قابلیت به اشتراک گذاری در پلتفرم نمایشگاهی دارد ایجاد می شود این لینک پرداخت اطلاعات ضروری بازدید کننده و هزینه ها را دریافت می کند که گزارش ان را از طریق پنل سیزپی به نمایش می گذارد. برای داشتن درگاه پرداخت امن به سایت سیزپی مراجعه کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.