نقش درگاه پرداخت در اتاق معاملاتی

نقش درگاه پرداخت در اتاق معاملاتی

 

 اتاق معاملاتی (Trading Room) را می‌شناسید؟ این کسب‌وکار جدید که به‌تازگی معرفی شده، توانسته طرف‌داران زیادی برای خود پیدا کند. این کسب‌وکار آنلاین بوده و برای وارد شدن به آن فقط باید گوشی هوشمند داشت. در این مقاله قصد داریم درباره نقش استفاده از درگاه پرداخت برای سیستم‌های اتاق معاملاتی صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنیم تا ما را همراهی کنید.

 

 اتاق معاملاتی چیست؟

 اتاق معاملاتی؛ کسب‌وکاری است که افراد به‌صورت آنلاین می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند خود وارد آن شوند و مانند وارد شدن در گروهی از شبکه‌های معامله انجام دهند. باتوجه‌به داده‌های موجود می‌توانند معاملاتی را آنلاین انجام دهند.

 این معاملات معمولاً، مربوط به دلار، طلا و... هستند. برای اینکه در این معاملات شرکت کنید باید از نوسانات مالی این گروه‌ها مطلع باشید تا دچار چالش نشوید.

 

 اتاق معاملات چگونه فعالیت می‌کند؟

 برای اینکه بتوانید در اتاق معاملاتی فعالیت انجام دهید، باید ابتدا دو و نیم درصد قیمت واقعی طلا، وجه تضمینی یا... در اختیار اتاق معاملاتی بگذارید. بهتر است بدانید که کم‌ترین میزانی که مجوز معامله را دارد برای طلا ۵ گرم است. اگر شما قصد خریدی دارید، ابتدا باید در گروه که معمولاً در تلگرام تشکیل می‌شود، اعلام کنید که قصد خرید ۱ گرم طلا را دارید.

 اگر فرد دیگری در اتاق قصد فروش بر مبنای همین قیمت پایه یعنی ۵۴۰۰ را داشته باشد، به‌سادگی در گروه اعلام می‌کند و معامله به‌راحتی انجام می‌شود. اگر قیمت طلا بالا رفت و شما قصد فروش ۱ واحد طلای خود را داشتید، می‌توانید در اتاق معاملاتی اعلام کرده و طلا را بفروشید.

 امروزه با استفاده از کانال‌های شبکه اجتماعی مانند تلگرام و... این معاملات راحت‌تر انجام می‌شوند و نیازی به کاغذبازی‌های بسیار، وجود ندارد.

 سود خرید یا فروش در این اتاق‌های زمانی که خرید اول شما ۵۴۰۰ تومان بوده و فروشتان با مبلغ ۵۴۱۰ تومان است برابر ۱۰ هزار تومان یا به‌اصطلاح ۱۰ خط سود خواهد بود. هر خط سود در اتاق معاملاتی ۲۳ هزار تومان است و شما در واقع ۲۳۰ هزار تومان سود کرده‌اید.

 آشنایی با مزایا و امکانات اتاق معاملاتی

 اشاره شد معمولاً اتاق‌های معاملاتی در تلگرام تشکلی می‌شوند و ربات تلگرام آنها را هدایت می‌کند. اتاق‌های معاملاتی دارای مزایا و امکاناتی هستند که کاربران و اعضای آنها می‌توانند از آنها استفاده کنند که در ادامه به آنها اشاره شده است.

 

 مزایای اتاق معاملاتی

  • بررسی فهرست کامل معاملات
  • بررسی میزان سود و زیان معامله‌ها
  • امکان تسویه‌حساب به‌صورت موقت
  • ارائه گزارش مانده‌حساب
  • بررسی بیعانه‌های واریزی برای انجام معاملات
  • داشتن ربات تلگرام برای مدیریت اتاق
  • امکان بررسی تأیید یا عدم تأیید درخواست‌های تقاضای عضویت در اتاق
  • بررسی تمام معاملات و روند تسویه‌ها
  • امکان دریافت گزارش کمیسیون‌های دریافتی از معاملات انجام شده
  • بررسی گزارش حساب هر کدام از اعضا
  • امکان بلوکه کردن معامله توسط مدیر در ربات تلگرام
  • امکان بررسی تمام فعالیت‌های اعضای اتاق
  • امکان انجام تسویه‌حساب موقت مشتریان
  • ثبت حساب‌های بانکی مدیر برای ایجاد اعتماد
  • تعیین کردن ساعت‌های مشخصی برای تسویه‌حساب‌ها
  • تعیین کردن برخی روزها به‌عنوان روز تعطیل ربات
  • تعیین نمودن حق کمیسیون ویژه برای برخی اعضای به انتخاب مدیر و...

 

 نقش درگاه پرداخت در اتاق معاملاتی

 درگاه پرداختی که امن و با سرعت بالا باشد برای اتاق‌های معاملاتی بسیار اهمیت دارند. با داشتن درگاه پرداخت اینترنتی مدیران اتاق‌های معاملاتی می‌توانند لینک پرداخت آنلاین ارسال کرده و در ضمن از مزایای این سرویس مالی آنلاین استفاده کنند.

 مدیریت تراکنش‌های مالی برای مدیران اتاق معاملاتی بسیار راحت‌تر خواهد بود و می‌توانند فرایندی مطلوب‌تر را تجربه کنند.

 و در پایان

 رشد اقتصادی با کمک اتاق معاملاتی که کسب‌وکاری آنلاین محسوب می‌شود، بیشتر از گذشته خواهد بود. برای انتخاب درگاه پرداخت ایمن دقت داشته باشید تا با انتخاب نادرست دچار مشکل نشوید.

 درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی در کمترین زمان در اختیار شما قرار می‌گیرد و در میان سایر درگاه‌های پرداخت کارمزد بسیار کمی از شما خواهد گرفت. این درگاه از سمت بانک مرکزی و سامانه شاپرک دارای مجوز بوده و فرایند تسویه شما را در کمترین زمان تسهیل می‌کند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر جهت اخذ درگاه پرداخت با کارشناسان مجرب ما در واحد فروش تماس بگیرید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.