نسخه جدید سایت درگاه پرداخت سیزپی

نسخه جدید سایت درگاه پرداخت سیزپی

همان طور که می دانید سیزپی یک اپراتور ارائه دهنده خدمات پرداخت یا همان پرداخت یار است. دو سالی از فعالیت سیزپی می گذرد. در این مدت سعی کردیم تا آنجا که می توانیم خدمات مورد نظر مشتریان را به سیزپی اضافه کنیم از امکاناتی نظیر درج لوگو در صفحه پرداخت تا امکان گزارش گیری از تراکنش های ناموفق، از امکان ایجاد فاکتور و ارسال از طریق پیامک تا افزودن پلاگین های مختلف. و حالا با توجه به آنچه خواست شما عزیزان بود نسخه جدیدی از سایت سیزپی را رونمایی کردیم. دو خدمت جدید از سیزپی همزمان با به روزرسانی سایت:

درگاه پرداخت اینترنتی سازمانی خدمتی جدید از سیزپی

از آن جا که اکثر سازمان ها در طی سال مبالغی را تحت عنوان بن کارت، کارت خرید و ... به کارمندان خود ارائه می دهند، سیزپی میتواند علاوه بر صدور این کارت ها امکان خرید به کمک این کارت ها از طریق درگاه پرداخت سازمانی را نیز فراهم کند. همچنین امکان خرید اعتباری را نیز فراهم می کند. (در صورتی که در این زمینه سوالی دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید)

درگاه پرداخت برای حمایت از صاحبان کسب و کارهای خرد

فروشندگان در اینستاگرام و تلگرام کم نیستند. اگر صاحب کسب و کاری در فضای مجازی هستید می توانید به کمک سیزپی پیج یا کانال خود را به یک فروشگاه مجهز تبدیل کنید که حتی دریافت وجه را از طریق درگاه پرداخت میسر می کند و نیازی به ارسال شماره کارت نیست حتی اطلاعات خریدار را هم از طریق همان فرم پرداخت سیزپی می توانید دریافت کنید.

 

شما می توانید پیشنهادات خود را از طریق ایمیل info@sizpay.ir برای ما ارسال کنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.