نذورات اربعین

نذورات اربعین

با شیوع کرونا و محدودیت های رفت وآمد به عتبات عالیات به ویژه در ایام محرم و صفر، کمپین های مختلفی تشکیل شده تا بتوانند نذورات خیرین را دریافت و آن را به طریق صحیحی به دست نیازمندان برسانند یا از راه های دیگر به حرم مطهر ارسال کنند. در این میان خیریه ها، گروه های جهادی و هیئت ها پیشرو بوده و با انجام برنامه ریزی به جمع آوری نذورات می پردازند. سیزپی به عنوان ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی در راستای تسهیل جمع آوری نذورات و نیز انجام مسئولیت اجتماعی خویش به ارائه درگاه پرداخت به این گروه ها و پویش ها پرداخته و سعی کرده است در کمترین زمان ممکن این خدمات را پیاده سازی و سهمی از این امر خیر را داشته باشد.

سیزپی چه خدماتی را در اختیار هیئت ها می گذارد؟

اول از همه اینکه هیئت یا گروه جهادی می تواند شماره حساب خود را تبدیل به یک لینک پرداخت کند و آن را از  طرق مختلف به دست مردم و خیرین برساند. این راه ها بسته به سیاست های هر گروه متفاوت است اما باید دانست که این لینک قابلیت اشتراک گذاری از طریق پیامک، ایمیل، شبکه های پیام رسان سروش و ... را دارد. دوم اینکه امکان تبلیغ و درج محتوای تبلیغاتی گروه جهادی یا هیئت در صفحه لینک پرداخت وجود دارد، در بخش توضیحات پذیرنده و درباره محصول می توانید نسبت به درج مطالب مرتبط با هویت کار و اینکه وجوه جمع آوری شده صرف انجام چه اموری می گردد، اقدام کنید. همینطور این امکان در اختیار هیات و خیریه ها قرار داده می شود تا بتوانند چندین شماره حساب اعلام کنند تا وجوه به صورت تسهیمی به آن ها واریز شود.

چگونه می توان این خدمات را دریافت کرد؟

جهت ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت سیزپی کافیست درسایت سیزپی ثبت نام به عمل آورید. جهت سرعت بخشیدن به دریافت درگاه پرداخت می توانید با مطالعه بخش مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مدارک لازم را آماده کرده و سپس نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال پشتیبانی 24 ساعته سیزپی پاسخگوی شما خواهد بود. همچنین شما می توانید با معرفی خیریه ها، هیئت ها و گروه های جهادی که به دنبال درگاه پرداخت هستند به الکترونیکی شدن فرآیند جمع آوری نذورات سرعت ببخشید و در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و اجر معنوی آن سهیم باشد .


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.