نحوه ایجاد درگاه پرداخت برای استفاده در وب سایت

نحوه ایجاد درگاه پرداخت برای استفاده در وب سایت

اگر صاحب سایت هستید می توانید درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را دریافت و آنرا در سایت خود راه اندازی کنید. مراحل دریافت درگاه بسیار ساده است و در کمترین زمان درگاه شما راه اندازی می گردد. کافیست پس از طی کردن مرحله ثبت نام وارد پنل کاربری خود شوید و از قسمت ایجاد درگاه مستقیم نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام فرمایید.

اطلاعات مورد نیاز در 5 دسته تقسیم بندی شده است:

1-اطلاعات هویتی : شامل اطلاعات هویتی شما بر اساس شناسنامه و کارت ملی  می باشد.

2-اطلاعات موقعیتی: شامل اطلاعات مکانی از جمله آدرس و کد پستی است.

3-ارسال مدارک: در اینجا مدارک هویتی را باید بارگذاری کنید.

4-اطلاعات بانکی: شامل اعلام شماره حساب و شبا است.

5-اطلاعات پذیرندگی: ثبت آدرس سایت و صنف کاری مربوطه.

 

 

بعد از تکمیل اطلاعات چه اتفاقی می افتد؟

به محض آنکه اطلاعات را به طور صحیح و کامل تکمیل کردید، همکاران ما در سیزپی به بررسی اطلاعات اظهار شده از سمت شما پرداخته در صورتی که مشکلی رویت نشود برای تایید به سمت شاپرک ارسال می گردد.

 

چه چیزی روند تایید درگاه را به تاخیر می اندازد؟

در صورتی که کد پستی اعلام شده با آدرسی که ثبت کرده اید همخوانی نداشته باشد.

در صورتی که تصویر شناسنامه و کارت ملی واضح نباشد.

در صورتیکه سایتی که درج کرده اید فعال نباشد.

شماره موبایلی که ثبت می کنید حتما باید به نام شخص خود شما باشد چرا که در سامانه شاهکار بررسی می شود و در صورت عدم تطبیق درگاه شما تایید نمی شود.

بنابراین سعی کنید تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنید.

 

چگونه از تایید شدن درگاه مطلع شوم؟

با تایید درگاه از سمت شاپرک پیامکی مبنی بر تایید درگاه برای شما ارسال می گردد.

 

بعد از تایید درگاه چگونه می توانم درگاهم را در سایت راه اندازی کنم؟

در این مرحله کافیست افزونه پرداخت مرتبط با زبان برنامه نویسی سایت خود را از بخش مستندات دریافت کنید و طبق دستور العمل آن اقدام فرمایید. در حال حاضر بسیاری از افزونه های پرکاربرد همچون افزونه پرداخت وردپرس، ووکامرس، پی اچ پی (PHP) ، فریر (Freer)، اوپن کارت، دات نت، افزونه پرداخت پرستاشاپ، دروپال، edd و . . . در سایت در دسترس می باشند.

در صورتی که در هر مرحله از راه اندازی درگاه سوالی داشتید یا به مشکل به فنی برخوردید می توانید از طریق تیکت در پنل کاربری یا تماس با تیم پشتیبانی به حل مشکلات خود اقدام نمایید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.