نحوه انتقال وجه کارت هدیه چگونه است؟

 نحوه انتقال وجه کارت هدیه چگونه است؟

 

 

 با نزدیک شدن به مناسب‌های خاصی مانند عید نوروز یا اعیاد دیگر، تولد، سالگردهای ازدواج و... یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه یا عیدی دادن، کارت هدیه است. این کارت کمک می‌کند تا افراد بتوانند به‌دلخواه لوازم موردنیاز خود را حضوری یا حتی غیرحضوری خریداری کنند یا حتی اگر به پول نقد نیاز داشته باشند آن را در کمترین زمان دریافت کنند.

 اگر شما هم نمی‌دانید کارت هدیه را چگونه می‌توانید نقد کنید با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

 

 راه‌هایی نقد کردن کارت هدیه

 همان‌طور که می‌دانید زمانی که کارت هدیه‌ای دریافت می‌کنید می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهید. شما به شکل غیرحضوری و از فروشگاه‌های اینترنتی نیز می‌توانید برای خرید استفاده کرده و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت پول را انتقال دهید.

 اگر قصد خریدی هم ندارید، می‌توانید از طریق عابربانک می‌توانید مبلغ داخل کارت را برداشت کنید. البته برای این کار باید به بانک صادرکننده کارت مراجعه کرده و مبلغ داخل کارت را خرج کنید. این کار دردسرهای خاص خود را دارد .

 به طور مثال بعضی از بانک‌ها اجازه خارج کردن کل مبلغ هدیه را نمی‌دهند یا در طول یک روز فقط شما ۲۰۰ هزار تومان می‌توانید پول از کارت برداشت کنید. البته هستند افرادی که داخل فروشگاهی با دستگاه کارت‌خوان کارت به‌عنوان خرید می‌کشند و از فروشنده مبلغ کارت را دریافت می‌کنند.

 

 انتقال وجه از کارت هدیه به کارت دیگر

 شما می‌توانید مبلغ کارت هدیه خود را به کارت دیگر خود نیز انتقال دهید. برای این کار کافی است به عابربانکی مراجعه کنید و این کار را به‌سادگی انجام دهید. برای انجام این کار اینکه کارت هدیه شما متعلق به چه بانکی باشد، تفاوتی ندارد.

 

 خرید اینترنتی با کارت هدیه

 برای این کار نیاز به رمز یکبار مصرف کارت هدیه دارید. شما می‌توانید با مراجعه به عابربانک، بانک صادرکننده کارت هدیه رمز پویا را فعال کنید و خرید اینترنتی انجام دهید. شما برای خرید اینترنتی مانند تمام کارت‌های بانکی خود می‌توانید پس از انتخاب محصول موردنظرتان وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید و دکمه ارسال رمز پویا را فشار داده و با دریافت این رمز خرید خود را کامل کنید.

 

 و در پایان

 یادآوری می‌شود که هر کارت هدیه‌ای متعلق به بانک خاصی است و در صورت بروز مشکل در استفاده یا دریافت رمز پویا می‌توانید با تیم پشتیبانی آن بانک تماس گرفته تا در کمترین زمان بتوانید مشکل خود را حل کنید. در زمان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی یا لینک پرداخت برای خرید توجه داشته باشید که درگاهی که استفاده می‌کنید ایمن باشد و سپس اطلاعات کارت هدیه یا حتی کارت‌های بانکی خود را در آن وارد کنید.

 درگاه پرداخت سیزپی یکی از پرداخت‌یارهای معتبر در ایران است که تمام شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های ایران می‌توانند به‌راحتی و البته کمترین کارمزد از آن استفاده کنند.

 فرایند تسویه در سیزپی به‌صورت روزانه انجام می‌شود و شما تا دریافت درگاه پرداخت چندین ساعت فاصله دارید. شما از سراسر ایران بدون اینکه لازم باشد به‌صورت حضوری برای دریافت درگاه پرداخت مراجعه کنید می‌توانید در کمترین زمان درگاه پرداخت مناسبی برای کسب‌وکارتان بگیرید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.