معرفی چند سایت کاربردی

معرفی چند سایت کاربردی
  1. سایت FlatIcon

اولین سایتی که می خواهیم معرفی کنیم سایت flaticon می باشد همان طور که از نام آن پیداست مجموعه ای از آیکون ها را در اختیار شما قرار می دهد کافیست در کادر جستجوی آیکون، کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید تا به دسته بندی موردنظر برسید. این سایت یکی از سایت های پرطرفدار ارائه دهنده آیکون گرافیکی است که دارای دو نوع اکانت است اکانت رایگان که تعداد محدودی را می توانید دانلود کنید و اکانت غیر رایگان که شما می توانید با پرداخت مبلغی ناچیز اکانت پریمیوم خود را داشته باشید. آیکون ها نقش مهمی در ایجاد ارتباط قوی بین سایت و کاربر ایفا می کند و باید در سیستم عامل های مختلف قابلیت رویت داشته باشد.

  1. سایت sizpay.ir

اگر به دنبال درگاه پرداخت برای سایت خود هستید می توانید با مراجعه به این سایت که در میان برنامه نویسان و طراحان سایت به درگاه پرداخت واسط نیز معروف است، نسبت به گرفتن درگاه پرداخت خود اقدام نمایید. این درگاه پرداخت کاملا رایگان راه اندازی می شود و با کمترین کارمزد بهترین خدمات را ارائه می کند. برای گرفتن این درگاه کافیست یک ثبت نام انجام دهید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید تا شاهد فعالسازی درگاه در کمترین زمان باشید. البته نباید از قابلیت های آن که امکان اتصال آدرس شبکه های اجتماعی به درگاه را دارد غافل ماند، مثلا بابت خریدهای صورت گرفته از دایرکت اینستاگرام می توان از لینک پرداخت استفاده کرد. برای سفارشات تلفنی خود نیز می توانید از فاکتور آنلاین سیزپی استفاده کنید. Google

  1. سایت  getillustrations.com

این سایت برای دانلود عکس های با کیفیت چند بعدی مناسب است، می توانید با ثبت نام در این سایت و خرید اکانت از عکس های سه بعدی این سایت استفاده کنید. در طراحی پست های اینستاگرامی یا حتی تصاویر بلاگ این عکس ها بسیار کاربردی هستند.

  1. سایت    remove.bg

برای حذف بک گراند عکس و لوگو می توانید از این سایت استفاده نمایید. مثلا در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی باید یک لوگو بارگذاری کنید تا در صفحه پرداخت نمایش داده شود کافیست لوگوی خود را در این سایت وارد کنید و خروجی کار را در سیزپی بارگذاری کنید.

  1. سایت   canva.com

‏‏اپلیکیشن Canva به شما این امکان را می دهد تا به راحتی پوستر، کارت پستال، کارت دعوت، بنر، لوگوهای خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین طرح های فوق‌العاده‌ای برای کاربران اینستاگرام هم برای استوری و هم برای پست های ثابت دارد که می تواند جلوه خاصی به طراح های شما در شبکه های اجتماعی دهد.

  1. سایت trello.com

یک ابزار ساده و آنلاین برای ساخت و مدیریت تقویم محتواست. این برنامه که هم نسخه تحت وب و هم نسخه اپ دارد برای مدیریت وظایف محیط کار و حتی برنامه ریزی های شخصی بسیار کاربردی است.

اینجا در مورد معرفی نرم افزار رایگان صندوق قرض الحسنه می توانید بخوانید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.