مراقبت از مشتری هنگام کرونا

مراقبت از مشتری هنگام کرونا

اکنون با گذشت ماه ها از همه گیری ویروس کرونا، نیاز به "مدیریت تجربه مشتری" سریع تر از هر زمان دیگری سرعت می گیرد. چون سازمان ها متوجه می شوند مدیریت تجربه مشتری علاوه بر اینکه مهم است، بلکه برای بقا و ادامه کار سازمان ضروری نیز می باشد. به گفته مک کینزی، "مشتریان به گزینه های دیجیتالی، در خانه و کم لمس نیاز دارند. با سرکوب ویروس کرونا نیز هم، تجارب دیجیتال به محبوبیت خود ادامه می دهند و شرکت هایی که برای کمک و حفظ سلامت مصرف کنندگان، به طور مؤثر و ایمن، مدل تحویل کالا و دلیوری شان را با نوآوری همراه کرده اند، مزیت رقابتی بزرگی را در بازار برای خود ایجاد کرده اند."

تقاضا برای راه حل های مراقبت های دیجیتالی با استفاده از هوش مصنوعی به طور چشمگیری افزایش یافته است و این موضوع را به وضوح در مراکز حضوری ارائه خدمات و پشتیبانی مشتریان که پس از تعطیلی به خاطر کووید19 با حجم زیادی از درخواست های بی پاسخ مشتریان روبه رو شده اند، می بینیم.

طی چند ماه  گذشته، تیم تحقیقاتی "اسپینکلر" در حال تجزیه و تحلیل حجم درخواست های مشتریان و میزان پاسخگویی صنایع مختلف و صحبت با مشتریان در مورد "تجربیات مراقبت از مشتری" بوده است. در نتیجه این تحقیق از بین 1200 برند تجاری، در سال 2020، این تیم تحقیقاتی دریافتند که متوسط حجم درخواست های مشتریان 161 درصد، پاسخگویی برندها 178 درصد و تولید محتوای برندها در فضای مجازی 133 درصد افزایش داشته است.

این تحقیقات ثابت می کند که برندها در صنایع مختلف تقاضای زیادی برای خدمات مشتریان در شبکه های اجتماعی و کانال های پیام رسان دارند. در نتیجه برندها و کسب و کارهای مختلف باید پاسخگویی به، یک به یک مشتریان را افزایش دهند و تعامل خود با مشتریان را با تولید محتوای مؤثر افزایش دهند.

 

بینش برندها در زمینه مدیریت مراقبت از مشتری در طول 19 COVID

شرکت های مختلف در حال ایجاد یک استراتژی برای پاسخگویی سریع به سؤالات رایج هستند. به گفته تیم تحقیقاتی اسپینکلر، "ما شاهد هجوم نظرات و سؤالات در شبکه های اجتماعی خود هستیم و برای شناسایی سؤالات رایج و به روز رسانی راهنمای پاسخگویی به سؤالات متداول، متمرکز شده ایم."

علاوه بر این، شرکت ها استفاده از سرویس های خدمات مشتریان را به عنوان فرصتی برای ایجاد روابط  پایدار و وفادارسازی مشتریان می بینند. تجربه مراقبت از مشتریان به کسب و کارها این فرصت را می دهد که در نگاه مشتری به عنوان کسی که همیشه در کنار مشتری است، متمایز شوند. برای دیدن تأثیر ویروس کرونا در تیم های مراقبت از مشتری در صنایع ، اینفوگرافی زیر را بررسی کنید.

درگاه پرداخت سیزپی نیز برای ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری سرویس هایی برای کسب و کار های آنلاین ایجاد کرده است. با سیزپی می توان یک درگاه پرداخت اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد کرد. داشتن درگاه پرداخت از این جهت مهم است که پرداخت ها به صورت آسان و سریع انجام می شود.

 

متن ترجمه شده از سایت Https://www.business2community.com


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.