مؤثرترین روش پرداخت برای بیشتر شدن کاربران

مؤثرترین روش پرداخت برای بیشتر شدن کاربران

 

 این برهه از تاریخی که در آن زندگی می‌کنیم با نام عصر ارتباطات معروف شده است. استفاده افراد از ابزارهای هوشمند برای انجام امور روزمره رونق بیشتری پیدا کرده و این نوع ابزارها نیز سبب سرعت رشد کیفیت زندگی ما در تمام زمینه‌ها شده‌اند. هر صاحب کسب‌وکاری بعد از کرونا به این نتیجه رسید که نداشتن سایتی برای معرفی محصولات خود، سبب رکود بیزینس خواهد شد.

 این روزها فروش کسب‌وکارها به‌صورت آنلاین روند صعودی داشته و این روند مشکلات زیادی را هم برای صاحبان این کسب‌وکارها به وجود آورده است. یکی از مشکلاتی که ممکن است شما هم با آن دست‌وپنجه نرم کرده باشید، روال پرداخت درست است.

 در این مقاله قصد داریم درباره مؤثرترین روش پرداخت صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 انتخاب بهترین روش پرداخت

 کسب‌وکارهایی که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، باید بهترین روش را برای پرداخت مشتریان خود انتخاب کنند تا بتوانند شاهد افزایش نرخ تبدیل کاربر بازدیدکننده به پرداخت‌کننده باشند. شناخت مزایا و معایب روش‌های پرداخت کمک می‌کنند تا باتوجه‌به حوزه فعالیت کسب‌وکارتان و شناخت مخاطبان روش پرداخت درست را انتخاب کنید و از این طریق نیز سبب پیشرفت کارتان شوید. در ادامه به بررسی روش‌های پرداخت مناسب برای کسب‌وکارهای آنلاین اشاره می‌کنیم.

 

 روش پرداخت در محل

 شاید این روش پرداخت برای شما هم خوشایند باشد. سرویس پرداخت در محل (Cash On Delivery) کمک می‌کند تا شما بعد از دریافت اجناس خریداری شده خود پول را بپردازید. البته این روش فقط برای مواردی کاربرد دارد که شما کالاهای فیزیکی را بخرید و در مورد استفاده از خدمات این کار امکان‌پذیر نیست.

 در روش پرداخت در محل می‌توانید از دو روش پرداخت نقدی یا پرداخت با کارت‌خوان برای پرداخت وجه کالا استفاده کنید. این روش به جلب‌اعتماد مشتری و تشویق او به تکرار خرید کمک می‌کند و فروش آنلاین شما بیشتر از زمان‌های عادی خواهد کرد.

 

 روش پرداخت کارت به کارت

 افراد می‌توانند برای پرداخت خریدهایی که انجام می‌شوند، روش کارت به کارت را انتخاب کنند. با داشتن یک حساب بانکی است و یک کارت‌بانکی که عضو شبکه شتاب است به‌راحتی می‌توانید هر مبلغی که مدنظر داشته باشید را به‌حساب شخص دیگری واریز کنید. کارت به کارت را می‌توانید از سه روش مراجعه به شعب بانکی، عابربانک (ATM)یا از طریق اپلیکیشن‌های مختلف و با کد دستوری (USSD) انجام دهید.

 

 کارت به کارت با کد دستوری (USSD)

 با استفاده از این روش باید کد دستوری را شماره‌گیری کرده تا به اپراتورهای عضو شبکه وصل شوید. این روش هم مانند سایر روش‌های پرداخت، پول را در کسری از ثانیه منتقل می‌کنند. این کدها به انتقال سریع و راحت‌تر پول کمک می‌کنند و در ضمن امنیت بالایی نیز دارند.

 

 روش پرداخت اینترنتی

 یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت مبالغ، اینترنتی و غیرحضوری است. این روش به شرطی که از طریق درگاه پرداخت مطمئن و امنی انجام شود، بسیار ایمن و البته راحت است. با استفاده از این روش بعد از اینکه از فروشگاه محصولات موردنظرتان را انتخاب کردید می‌توانید با انتقال به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی سایت اطلاعات کارتتان را مانند شماره کارت، رمز دوم یا رمز پویا، تاریخ انقضای کارت و... را وارد کرده و خرید خود را تکمیل کنید. درگاه پرداخت اینترنتی، یک کد پیگیری دریافت می‌کند که ضمانتی است برای تأیید صحت پرداخت کاربر.

 

 

 

 و در پایان

 در این مقاله به بررسی روش‌های پرداخت برای فروشگاه‌های آنلاین پرداختیم. همان‌طور که اشاره شد باید تحقیق کنید که در اختیار گذاشتن کدام روش پرداخت برای مشتریان مناسب‌تر است. اگر شما قصد دارید که از درگاه پرداخت برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید به یاد داشته باشید که انتخاب درگاه پرداخت یا حتی درست کردن لینک پرداخت بسیار اهمیت دارد. سیزپی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده درگاه پرداخت به شما عزیزان است.

 

 شما با استفاده از سیزپی می‌توانید در کمترین زمان ممکن درگاه پرداخت داشته باشید. این شرکت با کسب مجوز از بانک مرکزی و سامانه شاپرک امن‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی را به شما خواهد داد. سیزپی کلی امکانات خوب در اختیار شما قرار می‌دهد که برای اطلاع از آنها و دریافت مشاوره به شما پیشنهاد می‌دهیم با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.