لینک پرداخت چندبار مصرف

لینک پرداخت چندبار مصرف

در این مطلب به مزایای استفاده از لینک پرداخت اینترنتی می پردازیم. لینک پرداخت قابلیت استفاده چند باره دارد و با ارسال آن به مشتری یا درج آن در راه های ارتباطی خود با مشتری مانند بیوی اینستاگرام، در هر بار خرید بخواهید تا به کمک لینک پرداخت، خرید خود را انجام دهد.

افرادی که صاحب سایت فروشگاهی هستند می دانند که هنگامی که خریداری به سایت مراجعه می کند و اقلام خود را به سبد خرید اضافه می کند، برای تسویه حساب و پرداخت مراجعه کرده و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات پرداخت، دیگر سفارش بسته می شود، کسانی که فاقد سایت هستند و به صورت تلفنی سفارش میپذیرند یا از طریق صفحات مجازی اینستاگرام و تلگرام نسبت به فروش اقدام می کنند می توانند از لینک پرداخت استفاده کنند، لینک پرداخت سیزپی جایگزین شماره کارت می باشد، لینک پرداخت اینترنتی قابلیت درج مبلغ توسط خریدار را دارد اما شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید نسبت به صدور فاکتور سفارش ها از طریق سیزپی اقدام نمایید و اقلام خریداری شده توسط مشتری را طی یک فاکتور آنلاین برای وی ارسال نمایید تا نسبت به پرداخت اقدام کند. این لینک پرداخت اینترنتی قابلیت استفاده چند باره دارد و در هر بار خرید می توان با کلیک روی آن به صفحه پرداخت اینترنتی منتقل شد و مهم ترین مزیت آن، این است که نیازی به ترک صفحه چت نیست و بلافاصله بعد از گرفتن قیمت و ثبت سفارش می تواند پرداخت خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت اینستاگرام

سقف پرداخت از طریق لینک پرداخت اینترنتی

پرداخت های کارت به کارت دارای محدودیت هستند و شما طی 24 ساعت بیشتر از 10 میلیون تومان نمی توانید پول انتقال دهید، از طریق لینک پرداخت اینترنتی این محدودیت برداشته می شود و سقف تراکنش به 50 میلیون تومان می رسد. هر کارت در شبکه بانکی می تواند تا 50 میلیون تومان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی تراکنش داشته باشد.

اگر محصولی بالای 50 میلیون تومان قیمت داشت باید چه کرد؟

در حال حاضر راهکاری وجود ندارد و برای پرداخت های بیشتر از سقف مجاز بانک مرکزی باید تقسیم بندی خرید انجام شود و مثلا طی دو تراکنش پرداخت شود و یا پرداخت از طریق کارتخوان و در محل انجام شود. Google

سقف برداشت از تراکنش های انجام شده

این موضوع فاقد محدودیت است، تمامی تراکنش ها و پرداخت های انجام شده روی لینک پرداخت اینترنتی طی سیکل 24 ساعته تسویه شده و در حساب پذیرنده واریز می گردد فرقی نمی کند 1000 تومان تراکنش داشته اید یا 1 میلیارد تومان.

 

سیزپی بستر امن پرداخت ها را فراهم می کند.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.