قاف پادکست، پادکستی در حوزه کسب وکار

قاف پادکست، پادکستی در حوزه کسب وکار

مفهوم پادکست این روزها رواج بیشتری پیدا کرده است و هم به تعداد شنوندگان و هم به تعداد پادکسترها افزوده شده است. پادکست های مختلف فارسی در حوزه های مختلف عمومی و تخصصی در پلتفرم های ایرانی پادکست در حال انتشار هستند و توانسته اند سهم خوبی در بازار محتوا را به خود اختصاص دهند. در این بین، پادکست های تخصصی مختلفی در حوزه کسب و کار تولید و منتشر شده اند که پادکست قاف  اولین پادکست در حوزه کارآفرینی است که توسط یکی از بانوان ایرانی تولید و منتشر میشود.

معرفی پادکست قاف

قاف، پادکستی است با محتوایی کسب و کار محور که در هر قسمت آن در مورد مباحثی مانند:  بازاریابی، رفتار مصرف کننده، فروش، طرح کسب و کار و غیره صحبت می شود. در فصل جدید از قاف  پادکست پاسخ به سوالاتی از قبیل چگونه یک کسب و کار را راه اندازی کنیم؟ اشاره شده است.  
قاف از بهمن سال ۱۳۹۷ توسط خانم مائده قربانی شروع به فعالیت نموده است و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ دقیقه محتوای رایگان تولید کرده است که بالغ بر ۱۵۰۰۰۰ بار شنیده شده اند.

بیشتر بدانید : مزایای شنیدن پادکست

رسالت پادکست قاف

علت تمام شکست‌ها و ضرر‌هایی که ما متحمل آن می‌شویم از عدم آگاهی است و هدف پادکست قاف آگاهی دادن است و این تبدیل به یک رسالت برای این پادکست و اعضای آن شده است. قاف پادکست با توجه به تجربه و رزومه ای که در زمینه آموزش کسب و کارها دارد، برای رشد کسب و کارهای مختلف و جلوگیری از شکست کسب و کارهای نوپا طرح توجیهی تخصصی نیز ارائه می دهد و افراد مختلفی با داشتن ایده های متفاوت از ایران و کشورهای مختلف برای دریافت مشاوره و کوچینگ حرفه ای به این شرکت تخصصی مراجعه می کنند.
قاف پادکست با شروع فعالیتش تصمیم گرفت که محتوایی را برای عامه مردم تولید کند تا هر فردی که هیچ دانش تخصصی ندارد و اصطلاحات تخصصی را نمی‌داند و یا اینکه فردی باشد که یک کسب‌ و کار جدید را شروع می‌کند، یک جوان، یک خانم خانه‌دار یا یک فرد دانشجو که پر از رویا و انرژی است و می‌خواهد کسب و کار شخصی خود را به هر دلیلی داشته باشد، با شنیدن این پادکست بتواند نوری برای روشنایی راه به سوی هدفش بیابد.
قاف از تیرماه سال ۱۳۹۸ فعالیت جدی خود را شروع کرده و تاکنون بدون هیچگونه تبلیغی توانسته بیش از ۷۰ هزار شنونده در پلتفرم های میزبان پادکست و بیش از 12000 دنبال کننده جذب کند. قاف در تمام پلتفرم هایی مثل فیدیبو، گوگل پادکست، کست باکس، اسپاتیفای، اپل پادکست و اینستاگرام منتشر میشود.

آکادمی قاف

خانم مائده قربانی و تیم قاف پادکست در آکادمی قاف پادکست تلاش نموده تا با استفاده ازعلم روز در حوزه کارآفرینی و کسب وکار، مطالب مهم آموزشی را به شیوه ای روان و صریح در بخش آکادمی قاف ارائه نمایند تا استارتاپ ها و کارآفرینان پر مشغله بتوانند در زمان کم و سریع، از به روز ترین دانش این حوزه استفاده کنند.


از آنجائیکه یکی از اهداف درگاه پرداخت سیزپی حمایت از کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا می باشد، در این راستا درگاه پرداخت سیزپی شنیدن و دنبال کردن مطالب پادکست آموزشی قاف را به شما پیشنهاد می کند.  
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.