فواید استفاده از روش‌های پرداخت کمتر

فواید استفاده از روش‌های پرداخت کمتر

 

 زمانی که فضا برای انتخاب زیاد باشد، انتخاب و تصمیم‌گیری برای ما سخت می‌شود. این موضع درباره انتخاب در زمان خریدهای آنلاین یا نحوه پرداخت نیز صدق می‌کند. زمانی که مشتری در زمان پرداخت، راه‌های زیادی را پیش روی خود ببیند، تصمیم‌گیری برای او سخت شده و گاهی اوقات مشاهده شده حتی پس از مکث، سبد خرید را رها کرده‌اند و قید خرید را نیز زده‌اند.

شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار آنلاین باید محیطی را آماده کنید تا هوشمندانه و هدفمند مشتری را به سمت پرداخت بکشانید. در این مقاله قصد داریم درباره فواید استفاده از روش‌های پرداخت صحبت کنیم که بد نیست شما نیز تا انتهای متن ما را همراهی کنید تا هنگام انتخاب روش‌های پرداخت هوشمندانه عمل کنید.

 

 پرداخت‌های تجارت الکترونیکی

 برندهای تجارت الکترونیک از گزینه‌های پرداخت محبوب در وب‌سایت‌ها بهره می‌برند و آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند. مشتریان بیشتر تمایل دارند روش پرداخت متعددی برای آنها وجود داشته باشد تا با انتخاب خود بتوانند یکی را استفاده کنند.

 این موضوع به این معنی نیست که صفحه پرداخت کسب‌وکار شما بسیار شلوغ باشد تا مشتری دچار سردرگمی شود. وجود درگاه پرداخت خوب که چند بانک را ساپورت می‌کند، بهترین انتخاب برای کسب‌وکار شما خواهد بود.

 

 معایب استفاده از روش‌های پرداخت چندگانه

 اگر صفحه پرداخت شما شلوغ باشد، مشتری با گزینه‌هایی مانند پرداخت با کارت، سپرده‌های مستقیم بانکی، کیف پول‌های دیجیتالی، پرداخت در محل و درگاه پرداخت اینترنتی روبه‌رو شود، گیج شده و فرایند پرداخت به تعویق خواهد افتاد. شلوغی صفحه پرداخت برای شما صاحبان کسب‌وکار نیز مشکلاتی مانند آشفتگی را به وجود می‌آورد.

 شرکت‌های پردازش پرداخت زیادی در سراسر دنیا تلاش کرده‌اند که خدمات منحصربه‌فردی را برای راحت‌تر کردن مدیریت و پیاده‌سازی پرداخت‌ها به صاحبان کسب‌وکار ارائه دهند. خدماتی مانند پرداخت‌های کارتی، کیف پول‌های دیجیتال و پرداخت در محل که همگی می‌توانند باعث توسعه کسب‌وکار شما شوند.

 اما فراموش نکنید پیچیدگی و شلوغی در صفحه پرداخت خوشایند هیچ مشتری نیست و این سرعت و امنیت درگاه پرداخت اینترنتی شماست که می‌تواند لبخند رضایت را بر لبان مشتریانتان بنشاند.

 

 گزینه مناسب در زمان مناسب

 مشتریان به گزینه‌های بیشتر برای پرداخت نیاز ندارند، بلکه انتظار دارند حتی با یک گزینه جهت پرداخت در امن‌ترین حالت ممکن و بسیار سریع بتوانند این کار را انجام دهند. شما برای اینکه مشتریان بیشتری را با خود همراه سازید بهتر است تخفیفات خوبی را روی محصولاتتان یا در زمان پرداخت روی کل فاکتور اعمال کنید که مشتری را برای همیشه برای خود نگه دارید.

 

 استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی

 استفاده از سرویس درگاه پرداخت مناسب که دارای قابلیت‌ها و امکانات متعددی است می‌تواند به‌راحتی فرایند پرداخت مشتریان را ساده کند و شما نیز از امکانات این نوع درگاه به‌راحتی استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق گرفتن درگاه پرداخت حتی برای مشتریان خود لینک پرداخت ارسال کرده و مراحل پرداخت را برای آنها ساده و قابل‌دسترس‌تر از هر زمان دیگری مهیا کنید.

 و در پایان

 به یاد داشته باشید که درگاه پرداخت معتبری را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. این نوع درگاه‌های پرداخت اغلب دارای پشتیبانی قوی نیز هستند و می‌توانند از قابلیت سوئیچ هوشمند استفاده کنند. یعنی در صورت ارور درگاه پرداخت بانکی به‌سرعت روی درگاه بانک دیگری سوئیچ شده و شما و کسب‌وکارتان را دچار مشکلی نخواهد کرد.

 سیزپی یکی از شرکت‌های پرداخت‌یار مورد تأیید بانک مرکزی و شاپرک است. افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و رایانه‌های شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است.

درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارد. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به‌گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام و دریافت درگاه پرداخت با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.