فرم پرداخت

فرم پرداخت

می خواهیم پاسخ پرسش های زیر را پیدا کنیم:

  1. فرم پرداخت اینترنتی سیزپی چیست؟
  2. چگونه می توان یک فرم پرداخت ایجاد کرد؟
  3. آیا این فرم پرداخت را می توان به درگاه پرداخت متصل کرد؟

فرم پرداخت چیز عجیب و غریبی نیست، یک فرم می سازید و اطلاعات پرداخت کننده را دریافت می کنید و بعد اجازه انجام عملیات پرداخت را می دهید. فم پرداخت کجا به کار می آید؟ چه اطلاعاتی می توان ثبت کرد؟

فرض کنید سایت ندارید و در یک پیج اینستاگرامی یا در کانال تلگرام محصول و خدمتی را به فروش می رسانید، چه بسا سایت هم دارید و بخش فروش تلفنی دارید و به ازای هر سفارش تلفنی که ثبت می شود می خواهید همان لحظه وجه را دریافت کنید تا مشتری پشیمان نشده است چاره کار این است که از فرم پرداخت سیزپی استفاده کنید. در همان لحظه که با مشتری صحبت می کنید یک فرم پرداخت به شماره موبایل آن پیامک کنید و منتظر پرداخت وجه و ثبت سفارش باشید. ارسال لینک پرداخت از طریق پنل پیامکی سیزپی ارسال می شود.  

فرم پرداخت شامل اطلاعات و موارد زیر می باشد: 

مبلغ سفارش (اجباری) 

نام و نام خانوادگی

ایمیل

شماره موبایل

عنوان پرداخت ( بابت کدام محصول واریزی انجام می شود)

توضیحات

اطلاعات بالا را می توان شخصی سازی کرد، مثلا با اجباری کردن ثبت شماره موبایل، بایستی خریدار شماره موبایل خود را وارد کند. بعد از تکمیل فرم و تایید مبلغ پرداخت، دارنده کارت به صفحه پرداخت بانکی منتقل شده و نسبت به انجام عملیات واریز اقدام می کند. تاییدیه انجام عملیات پرداخت را از بخش گزارش ها می توان مشاهده نمود این گزارش ها شامل فیلترهای مختلفی است از جمله همان اطلاعاتی که در فرم پرداخت دریافت شده بود. اگر وارد کردن موبایل اجباری بود پس در گزارش واریز هم موبایل پرداخت کننده را خواهید دید. فرم پرداخت دارای یک گزینه پرداخت است که با انتخاب آن کاربر به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می شود. در نظر داشته باشید فرم پرداخت می تواند دارای مبلغ از پیش تعیین شده باشد یا اینکه درج مبلغ را بر عهده مشتری قرار دهید. فرم پرداخت درشرایطی که نمی خواهید هزینه کنید و سایت راه اندازی کنید به کمک شما خواهد آمد.

کسب و کارهایی که به صورت ماهانه اقساط جمع آوری می کنند مثلا نمایندگی های بیمه، صندوق های قرض الحسنه خانگی، شارژ ساختمان، اقساط ماشین و ... بسیار کارآمد خواهد بود. فرم پرداخت یک بخش معرفی پذیرنده دارد که می توان اطلاعاتی از کسب و کار و نوع فعالیت در آن درج کرد. Google


 

نمونه فرم پرداخت در زیر آورده شده است:

نمونه فرم پرداخت

جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی کلیک کنید. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.