فرم ساز آنلاین سیزپی

فرم ساز آنلاین سیزپی

منظور از فرم ساز چیست

حتما تا حالا می­دانید که بدون نیاز به داشتن وب سایت می توانید درگاه پرداخت داشته باشید. اما برای آنکه چهره متفاوتی نسبت به رقبا داشته باشید و مزیت خاصی داشته باشید تا مشتری شما را انتخاب کند، فرم ساز سیزپی را به شما پیشنهاد می­کنیم. با مراجعه به پنل کاربری می­توانید در عرض 5 دقیقه یک لینک پرداخت بسازید در این مسیر یک فرم در اختیار شما قرار می­گیرد که میتوانید به صورت اختیاری آن را تکمیل کنید تا مشتری با تکمیل این فرم نسبت به خرید اقدام کند.

چه گزینه هایی در فرم ساز وجود دارد؟

آدرس اختصاصی لینک پرداخت، یعنی شما می توانید اسم کسب و کار یا پیجتان را به عنوان آدرس لینک خود انتخاب کنید مثلا اگر اسم پیج شما Sport است لینک اختصاصی شما می تواند me.sizpay.ir/sport باشد. این آدرس لینک پرداخت اختصاری و کوتاه است و امکان فراموش کردن به حداقل می رسد. اگر نخواهید لینک پرداخت اختصاصی داشته باشید سیزپی به صورت خودکار برای شما یک لینک تولید خواهد کرد. نگران نباشید اگر نظرتان عوض شد بعدا می توانید نام آن را تغییر دهید.

درج لوگو، این لوگو در گوشه بالای سمت راست فرم نمایش داده خواهد شد تا هم مشتری با  اطمینان خرید کند هم اینکه نام و تصویر شما در ذهن وی باقی می ماند تا برای مراجعات بعدی یا معرفی به دیگران در سریع ترین زمان نام شما را خاطر بیاورد.

توضیح در مورد کسب و کار، در این بخش می توانید به دلخواه هر چیزی را بنویسید ولی توصیه می کنیم اندکی به کسب و کار خود اشاره کنید و سپس توضیح دهید که دریافت مبالغ سفارش از طریق این لینک انجام می شود تا سوالی برای مشتری ایجاد نشود.

درج آدرس شبکه های اجتماعی، در حال حاضر ایمیل، آدرس پیج اینستاگرام، شماره موبایل، آدرس سایت، واتس آپ و تلگرام قابلیت اضافه شدن به فرم پرداخت سیزپی را دارند. اما به چه کار می­ آید؟ با ورود مشتری به بخش فرم پرداخت ممکن است دنبال راه ارتباطی با شما باشد یا سوالی در مورد خرید داشته باشد که با انتخاب هر گزینه با شما در ارتباط خواهد بود یعنی با انتخاب واتس آپ به صفحه چت واتس آپ خود خواهد رفت و به شما پیام خواهد داد.

درج مبالغ ثابت و متغیر، شما می توانید یک لینک پرداخت با مبلغ مشخص ساخته و آن را به اشتراک بگذارید که در این حالت پرداخت کننده امکان تغییر مبلغ را ندارد، فرض کنید تمامی محصولات پیج شما 35000 تومان است پس یک لینک با همین مبلغ ساخته و در قسمت بیو پیج خود قرار دهید. حالت دوم عدم درج مبلغ است، یعنی این بخش را به عهده مشتری بگذارید، پرداخت کننده مبلغ واریز وجه را وارد کرده و به صفحه پرداخت شاپرکی منتقل می شود.

گزینه های پرداخت، در فرم ساز آنلاین می توانید به تعداد محصولات خود گزینه پرداخت ایجاد کنید، تا مشتری هنگام پرداخت وجه آیتمی که بابت آن پول می دهد را انتخاب کند. مثلا اگر کارت گرافیک می خواهد گزینه کارت گرافیک را انتخاب می کند اگر کیبورد می خواهد گزینه کیبورد.  

نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و توضیحات، این بخش ها هم اختیاری است و در صورتی که پرداخت کننده این اطلاعات را تکمیل کند با مراجعه به گزارش پرداخت ها، اطلاعات واریز کننده وجه نمایش داده می شود. بخش توضیحات می تواند برای ثبت آدرس ارسال مرسوله استفاده شود اما این دیگر به خود شما بستگی دارد.

فرم پرداخت سیزپی

آنچه تا اینجا گفتیم باعث خواهد شد تا نیاز شما به داشتن وب سایت مرتفع گردد، در سایت مشتری میان محصولات به جستجو پرداخته، تصاویر آن را می­بیند با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خرید نسبت به درج اطلاعات و آدرس خود اقدام کرده و در نهایت مبلغ سفارش را آنلاین پرداخت می کند، فرم پرداخت سیزپی تمامی این ها را یکجا برای شما به ارمغان می­آورد.

 

آیا تجربه استفاده از درگاه پرداخت سیزپی را داشته اید؟ پیشنهادی برای بهتر شدن خدمات ما دارید؟ با ما از طریق ایمیل info@sizpay.ir در ارتباط باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.