فاکتور آنلاین رستوران

فاکتور آنلاین رستوران

سیستم های پرداخت دچار تغییر و تحولات عظیمی شده اند و منجر به کاهش هزینه های مبادلات، راحتی و سرعت در انجام مبادلات شده اند. به خصوص در صنعت رستوران داری یکی از دغدغه های رستوران داران دریافت مبالغ سفارش های غیرحضوری و سفارشات تلفنی است. پس از بررسی  بازار و نیاز سنجی در حوزه پرداخت الکترونیک، تیم توسعه بازار به همراه تیم توسعه محصول سیزپی محصولی را با عنوان " فاکتور الکترونیک " برای پاسخ به نیاز هموطنان در جهت ایجاد سهولت دریافت وجه برای کسب و کارهائی که روش دریافت وجه آنها " پرداخت در محل " (COD) می باشد به بازار ارائه نموده اند.

مرتبط بخوانید: سرویس فاکتور آنلاین سیزپی

این محصول که با " شعار سلامت " پرداخت به وجود آمده است، می تواند جایگزین مناسبی برای پایانه های فروش سیار باشد. و برای کسب و کارهائی که قبل از رسیدن جنس به دست مشتری می خواهند وجه کالا یا خدمات را دریافت کنند بسیار مناسب است. چرا ؟

با توجه به مشکلات عدیده ای که کسب و کار ها با دستگاه های کارتخوان سیار دارند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • عدم آنتن دهی در محل مشتری
  • اتمام شارژ باطری در هنگام عملیات پرداخت در محل مشتری
  • اتمام کاغذ رول و نداشتن جایگزین
  • و یا خرابی های دیگری که برای هر دستگاه الکترونیک اجتناب ناپذیر می باشد

           

بعد از شیوع ویروس کرونا هم که مشکلات در خصوص پرداخت وجه دوچندان شد، زیرا که کمتر کسی حاضر به پرداخت و دریافت وجه کالا یا خدمات با پول نقد می باشد و در حالت استفاده از کارت و دستگاه کارتخوان هم شاید هیچکدام از طرفین با اطمینان خاطر کارت یا دستگاه کارتخوان را در اختیار طرف دیگر قرار ندهند.

از این رو بود که درگاه پرداخت سیزپی " فاکتور آنلاین " را برای رفع دغدغه ها و سلامت هموطنان عزیز به بازار ارائه کرد.

صفر تا صد سفارش تلفنی و پرداخت هزینه آن:

مراحل سفارش گیری و پرداخت به کمک فاکتور آنلاین سیزپی

مزایای این روش:

  • دریافت وجه قبل از ارسال سفارش
  • امکان پرداخت با انواع کارت های بانکی
  • سهولت پرداخت
  • حذف کاغذ
  • گزارش گیری آسان از کلیه پرداخت های روز جاری

اگر پرداخت هزینه سفارش های غیرحضوری دغدغه کسب و کار شما است می توانید از روش ارسال فاکتور پرداخت به مشتری بعد از تماس تلفنی استفاده کنید. بسیاری از نرم افزارهای حسابداری رستوران و کترینگ از این قابلیت سیزپی پشتیبانی می کند. در صورتی که برای شما فعال نشده است کافی است درخواست آپدیت سرویس را بدهید. Google

همچنین سیزپی از منوی کیوآرکد یا منوی دیجیتالی نیز پشتیبانی می کند و شرکت های تولیدکننده منوی دیجیتالی می توانند امکان پرداخت آنلاین سفارش های ثبت شده از طریق منوی دیجیتال را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حسابداری و صدور فاکتور آنلاین


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.