طراحی سایت

طراحی سایت

وب سایت چیست؟ انواع وب سایت های اینترنتی کدام ها هستند؟ طراح سایت چه کسی است؟ چگونه درگاه پرداخت سایت را راه اندازی کنیم؟

وب سایت

 تعدادی از صفحات وب مرتبط با هم شامل انواع رسانه ها مانند: متن، عکس، فیلم و … است که به وسیله نام دامنه از وب سایت های دیگر قابل تفکیک و تمایز هستند. این تعریفی است که ویکی پدیا از وب سایت ارائه کرده است. همین حالا که این بلاگ را می خوانید در سایت سیزپی هستید که در بالای صفحه در قسمت آدرس بار، آدرس سایت  را www.sizpay.ir مشاهده می کنید. سایت ها بسته به نوع کاربرد و محتوای آن ها با هم تفاوت دارند. اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید باید از قالب های فروشگاهی مانند ووکامرس و وردپرس استفاده کنید، این قالب ها مجهز به سبد خرید بوده و قابلیت اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی جهت واریز آنلاین را دارد. با انواع وب سایت ها آشنا شویم:

وب سایت شخصی

وب سایت فروشگاهی مانند سایت دیجی کالا

وب سایت خبری

وب سایت انجمن ها

وب سایت آموزشی

طراحی سایت

جهت طراحی سایت اگر دانش فنی داشته باشید می توانید از طریق دانلود قالب های آماده و شخصی سازی شده  از آن استفاده کنید، در غیر این صورت باید به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید. در حال حاضر شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که با یک جستجوی ساده در گوگل و بررسی آن ها می توانید تصمیم بگیرید با کدام یک همکاری کنید، اما هر کدام را انتخاب کردید حتما به پشتیبانی آن توجه کنید و در این مورد وسواس زیادی  به خرج دهید. این شرکت های طراح سایت هم دو دسته هستند، دسته اول فروشگاه سازها و سایت سازهایی را آماده کرده اند که می توان با انتخاب قالب موردنظر نسبت به شخصی سازی اقدام کرد و نیاز به دانش خاصی ندارد و دسته دوم هم صفر تا صد طراحی سایت را انجام می دهند، اگر به دنبال داشتن سایت اختصاصی و با طرح دلخواه هستید باید از طراح سایت بخواهید تا این کار را انجام دهد البته این روش هزینه بالاتری نسبت به سایت سازها دارد.

درگاه پرداخت سایت

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی مناسب برای انواع مختلف سایت ها، با هر زبان برنامه نویسی می باشد. جهت درخواست درگاه پرداخت سایت می توانید از طریق سیزپی ثبت نام کرده و بعد از فعالسازی نسبت به پیاده سازی آن اقدام کنید. انتخاب درگاه پرداخت مناسب نیز خود مساله مهمی است. در سیزپی تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند، با ایجاد یک سیستم سوئیچینگ هوشمند این امکان را فراهم کردیم تا در صورت افت سرعت، به صورت خودکار درگاه بعدی جایگزین شود. در سیزپی تسویه ها 24 ساعته انجام می شود و در صورتی که نیاز به کیف پول داشته باشید، می توانید تراکنش ها را به کیف پول الکترونیکی خود واریز کرده و در زمان دلخواه برداشت بزنید. امکان گزارش گیری از تراکنش های موفق و ناموفق وجود دارد. در کمترین زمان درگاه پرداخت بگیرید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.