صاحب کافه و رستوران هستید؟ برای دریافت مبلغ سفارش از چه روشی استفاده می کنید؟

صاحب کافه و رستوران هستید؟ برای دریافت مبلغ سفارش از چه روشی استفاده می کنید؟

‌در این مبحث سعی خواهیم کرد به روش‌های سفارش‌گیری و روش‌های پرداخت در رستوران‌ها و کافه‌ها بپردازیم. مشکلات و معضلات هرکدام را بررسی و در پایان راه‌حل کلیدی برای آن ارائه خواهیم نمود. لطفا تا انتهای مطلب با ما باشید. 

با جهانی‌ شدن و از بین رفتن مرزها، همچنین با توسعه جامعه مدرن و نفوذ تکنولوژی در کسب‌ و کار، صنعت رستورانداری شاهد تغییرات چشم‌گیر و توسعه و رشد روزافزون در دهه‌های اخیر بوده است که این امر اهمیت مجهز بودن فعالان این صنعت به ابزارهای به‌روز و کارآمد را دوچندان کرده است. رستوران‌داران برای بقا و رشد خود همواره روش‌های مختلفی را به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی به مشتریان خود در نظر می‌گیرند. بسیاری از مردم به دلایل خاصی ترجیح می‌دهند از روش‌های غیرحضوری پرداخت استفاده کنند؛ مثلا کارمندانی که امکان خروج از محل کار را ندارند با گوشی تلفن همراه خود رستوران‌های اطراف را جستجو کرده و سفارش می‌دهند. روش‌های سفارش‌دهی می‌تواند متفاوت باشد؛ از سفارش آنلاین گرفته تا سفارش تلفنی و یا سفارش از طریق اپلیکیشن‌ها. 

            

در کشور ما پرداخت‌ها بیشتر به دو روش انجام می‌شود: نقدی و یا پرداخت از طریق کارت‌خوان‌ها. هرکدام از این روش‌ها مشکلات و معضلات خاص خود را دارد و اگر صاحب کسب و کاری باشید حتما تا حدودی با آن‌ها درگیر بوده‌اید. در زمینه پول نقد همین بس که نداشتن پول خرد چه از سمت مشتری و چه پیک رستوران، ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. نسبت به پرداخت نقدی، پرداخت با دستگاه‌های کارت‌خوان به مراتب روش بهتری است اما نباید از مشکلات آن نیز غافل ماند؛ مشکلاتی نظیر امکان سرقت اطلاعات کارت بانکی مشتری، عدم آنتن‌دهی کارت‌خوان‌های سیار و ... . 
با پیشرفت فناوری‌های مالی، شرکت‌هایی با هدف ارائه خدمت بهتر در حوزه پرداخت سر برآورده‌اند. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی یکی از این اپراتورها است که سعی کرده است با ارائه راه‌حل‌هایی افزون بر روش‌های قدیمی پرداخت، به صاحبان این نوع از کسب و کارها کمک کند تا در زمان پرداخت، حق انتخاب بیشتری در اختیار مشتری قرار دهند. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی روش‌هایی در حوزه پرداخت از راه دور و نزدیک ارائه کرده است که به تشریح هرکدام می‌پردازیم: 
1. اگر رستوران، کافه یا کترینگ شما دارای سایت است و سفارش‌گیری آنلاین دارید می‌توانید در کمتر از 24 ساعت درگاه پرداخت اینترنتی خود را داشته باشید. 
2. اگر دارای اپلیکیشن سفارش‌گیری هستید، سیزپی می‌تواند درگاه پرداخت اینترنتی را داخل اپ شما راه‌اندازی کند. 
3. ممکن است اصلا سفارش اینترنتی نداشته باشید! می‌توانید برای درگاه پرداخت اینترنتی خود کد کیوآر (QR Code) تولید کنید و آن را پایین صورت‌حساب یا منو چاپ کرده و مشتری با اسکن آن کد، پرداخت را انجام دهد. 
4. اگر صفحه اینستاگرام دارید می‌توانید لینک پرداخت خود را در قسمت اطلاعات صفحه بگذارید. 
5. می‌توانید لینک پرداخت را به شماره مشتری پیامک کنید تا از طریق آن وجه را بپردازد. 
اگر به مشتریان خود اهمیت می‌دهید؛ اگر می‌خواهید متفاوت باشید؛ کافیست به سایت www.sizpay.ir مراجعه و همین حالا ثبت‌نام کنید. هر جا سوال یا ابهامی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید؛ تیم سیزپی، هر لحظه آماده پاسخگویی و راهنمایی شماست.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.