سیزپی، سامانه پرداخت اینترنتی پول

سیزپی، سامانه پرداخت اینترنتی پول

همان طور که می دانیم روش های انتقال پول متنوع است و هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد. 
روش پرداخت وجه سنتی:
مراجعه به شعبه بانک
از جمله معایب این روش الزام حضور فرد در شعبه و تکمیل فرم می باشد.
روش های پرداخت وجه نوین :
مراجعه به دستگاه های خودپرداز 
استفاده از همراه بانک 
استفاده از اینترنت بانک 
استفاده از ساتنا و پایا 
استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی 
در رابطه با روش های فوق در مباحث قبلی به تفصیل توضیح داده شده است و می توانید برای مطالعه بیشتر مراجعه کنید. موضوع اصلی ما انتقال پول به کمک درگاه پرداخت اینترنتی است که هم در سطح فردی و هم در سطح کسب و کار قابلیت استفاده دارد. سقف انتقال وجه در درگاه پرداخت 50 میلیون تومان است و فرد با داشتن لینک پرداخت اینترنتی سیزپی می تواند آن را از طریق راه های مختلف در اختیار واریز کننده وجه قرار دهد تا نسبت به واریز اقدام نماید.

 

مطلب مرتبط : حداکثر سقف انتقال وجه

 

منظور از راه های مختلف عبارت است از کپی لینک پرداخت و ارسال از طریق پیامک، ارسال از طریق ایمیل، ارسال از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ می باشد.  لینک پرداخت می تواند کاملا اختصاصی باشد و دارای نام مورد نظر باشد. برای دریافت پول می توان لینک پرداخت را محدود به مبلغ کرد مثلا یک لینک 50 هزار تومانی ساخت که در این صورت شخص نمی تواند کمتر یا بیشتر واریز کند. 

بیشتر بدانید : آموزش استفاده از لینک پرداخت سیزپی


برای کسب و کارها دریافت پول معنای دیگری می یابد. یک کسب و کار در حال فروش محصول است و مهم ترین دغدغه آن دریافت وجه از خریدار است که در این حالت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با امکان راه اندازی در سایت فروشگاهی زمینه دریافت آسان و مطمئن پول را فراهم می کند. سایت های فروشگاهی توسط برنامه نویس ها و فروشگاه سازها ارائه می شود و معمولا کارهای ثبت دامنه و فروش دامنه نیز توسط آن ها ارائه می شود و نیازی به نگرانی نیست، برای راه اندازی درگاه در سایت فروشگاهی به یکسری افزونه و پلاگین نیاز پیدا می کنیم که مجموعه کاملی از افزونه های پرداخت در سیزپی آماده شده و تنها کافیست این افزونه در سایت بارگذاری گردد تا اتصال سایت به درگاه پرداخت اینترنتی انجام شود. در درگاه های پرداخت اینترنتی نیز هر کارت بانکی تا سقف 50 میلیون تومان می تواند خرید داشته باشد. تسویه کلیه مبالغ در سیکل تسویه 24 ساعتی شاپرک انجام می شود. همچنین خریداران با تمامی کارت های بانکی می توانند خرید خود را تکمیل کنند و محدودیتی وجود ندارد. Google
سیزپی، هویت بخش کسب و کار شما.  

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.