سیزپی، راهکار مقابله با آلودگی هوا

سیزپی، راهکار مقابله با آلودگی هوا

آلودگی هوا:

 همان‌طور که زمین گرم‌تر و شلوغ‌تر می‌شود، کارخانه‌ها و موتورها نیز همچنان آلاینده‌ها را وارد هوا می‌کنند. نیمی از مردم جهان دسترسی به انرژیهای پاک (مانند الکتریسیته) ندارند. هوایی که ما تنفس می‌کنیم به‌طور فزاینده و خطرناکی درحال آلوده شدن است؛ درحال حاضر، از هر ۱۰ نفر در دنیا، ۹ نفر هوای آلوده تنفس می‌کنند؛ هوای آلوده‌ای که هرساله جان ۷ میلیون نفر را می‌گیرد. منظور از آلودگی هوا، مواد موجود در هوا (طبیعی یا حاصل فعالیت‌های بشر) است که می‌توانند به سلامت انسان و محیط زیست آسیب برسانند. ذرات ریز حاصل از سوزاندن سوخت‌های فسیلی و چوب می‌توانند به اعماق ریه‌های ما وارد شود و حتی از طریق جریان خون به تمام بدن برسند. 

 عوارض آلودگی هوا: 

افرادی که تحت تاثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند، در ابتدا عوارض ساده ای همچون تنگی نفس، تند تند نفس کشیدن، افزایش ضربان قلب، احساس سنگینی سر، عدم تمرکز در کارهای روزانه، تهوع و استفراغ و سرگیجه دارند. پوست به عنوان لایه بیرونی و ظاهری بدن اولین قسمت از اندام‌های بدن است که در معرض آلودگی قرار می‌گیرد و ذرات آلاینده هوا و مواد سمی موجود در آن، می‌تواند بسیار سریع جذب پوست شود. 

  چه افرادی در خطر هستند؟

 ·        افراد مبتلا به آسم

 ·        افراد مبتلا به بیماری قلبی

 ·        افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی

 ·        کودکان

 ·        افراد بزرگ‌سال فعالی که در فضاهای بیرون به ورزش می‌پردازند

 ·        سالخوردگان

 ·        افراد مبتلا به دیابت

 ·        زنان باردار

 راه حل سیزپی جهت مقابله با آلودگی چیست؟ 

 با توجه به آنچه گفته شد و خطراتی که آلودگی هوا برای سلامتی دارد، ممکن است خیلی از مردم برای خرید حضوری وقت نگذارند و ترجیح دهند کارها را از طریق اینترنت و بدون خروج از منزل انجام دهند. شما به عنوان دارنده یک کسب و کار چکار باید بکنید؟ مطمئنا نمی‌خواهید مشتری را از دست بدهید. پس داشتن یک وب سایت یا پیج اینستاگرام برای فروش غیرحضوری ساده‌ترین انتخاب است. انتخاب این استراتژی نیازمند سازوکارهایی است که یکی از آنها استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است. درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر اینکه امکان پرداخت آنلاین و در لحظه را به مشتری میدهد با در اختیار گذاشتن یک پنل، به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید از میزان فروش خود در ماه گزارش بگیرید و بر اساس گزارش آن برنامه ریزی کنید. 

https://www.sizpay.ir


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.