سیزپی و روز بدون کاغذ

سیزپی و روز بدون کاغذ

همان طور که می دانیم هر ساله در 15 اسفندماه به منظور گرامیداشت اهمیت گیاهان در زندگی، مردم به کاشت درخت می پردازند این پویش از سوی هموطنان و طرفداران محیط زیست برگزار می شود. باتوجه به اهمیت این روز بر آن شدیم تا یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از قطع درختان را بررسی کنیم. 
سالانه شاهد مصرف مقدار زیادی کاغذ در حوزه پرداخت به خصوص پرداخت هایی که از طریق دستگاه پوز انجام می شود هستیم و در این زمینه شرکت های پرداخت به کوتاه کردن رسیدهای کاغذی و کوچک کردن فونت متن رسید اقدام کردند اما باز هم نتوانستند به کاهش هزینه های این بخش دست یابند. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی راهکار مناسبی ارائه کرده است که به خصوص جایگزین استفاده از دستگاه کارتخوان می باشد و نیازی به ارائه رسید کاغذی هم نیست. درگاه پرداخت سیزپی قابلیت استفاده در سایت و اپلیکیشن دارد و در کنار آن با راهکاری تحت عنوان فاکتور آنلاین قابلیت جایگزین شدن به جای دستگاه های پوز را دارد و منجر به کاهش مشکلات موجود در زمینه دستگاه های پوز می شود.

بیشتر بدانید : فاکتور آنلاین و مزایای آن

فاکتور آنلاین فاقد هزینه ثابت خرید و یا اجاره دستگاه است، دستگاه پوز نیاز به رسید کاغذی دارد هزینه تهیه کاغذ بسیار سرسام آور است و از سوی دیگر هم منجر به قطع درختان بیشتری خواهد شد، بر اساس یک آمار که از سوی یکی از شرکت های پرداخت ارائه شده بود گفته شده است به طور متوسط برای کل تراکنش های انجام شده بر روی کارتخوان های کشور نزدیک به 100 هزار اصله درخت برای تولید رول کاغذی قطع می شود. فاکتور آنلاین امکان پرداخت اینترنتی صورتحساب را دارد و بلافاصله بعد از پرداخت یک رسید دیجیتالی با کد رهگیری و شماره ارجاع جهت پیگیری های بعدی را نمایش داده خواهد داد که قابلیت ذخیره در گوشی را دارد. فاکتور آنلاین از طریق وب سرویس می تواند به نرم افزارهای صندوق فروشگاهی متصل شود و با احتساب هزینه خرید اقلام، به جای ارسال مبلغ به دستگاه پوز، مبلغ به تلفن همراه خریدار ارسال گردد و پس از انجام موفقیت آمیز پرداخت از طریق درگاه پرداخت، سفارشات تحویل گردد. فاکتور آنلاین در فروشگاه هایی با مدل سفارش گیری تلفنی و تحویل درب منزل بیشترین کارایی را دارد. Google
در حال حاضر امکان صدور فاکتور آنلاین به کمک اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)، وب سایت سیزپی و وب سرویس های درگاه پرداخت وجود دارد. 
بهتر است توجه داشته باشیم که حذف رسیدهای کاغذی و استفاده از روش های نوین نیازمند ارتقا فرهنگ است و اگر در خریدهای خود از فروشنده رسید نگیرید یا اصرار به پرداخت از طریق روش های نوین مانند فاکتور پرداخت آنلاین، کیوآرکد پرداخت و درگاه پرداخت داشته باشید گامی موثر در راستای جلوگیری از قطع درختان برداشته اید. 
سیزپی، حامی طبیعت 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.