سرویس تسهیم وجه

سرویس تسهیم وجه

کسب و کار شراکتی دارید؟ به فکر راه اندازی سایت چند فروشگاهی هستید؟ آیا دارای ذی نفعان متعددی هستید که باید سهم هر یک از فروش را محاسبه و پرداخت کنید؟

تسهیم وجه سیزپی به عنوان راهکاری برای کسب و کار شما ارائه شده که می تواند عملیات محاسبه سهم هر ذی نفع را انجام داده و در صورت انجام تراکنش از طریق درگاه پرداخت سیزپی به صورت آنلاین سهم هر ذی نفع را واریز کند. اگر می خواهید که سهم ذی نفع یا شریک شما در بازه های زمانی طولانی تر واریز شود می­توانید در زمان های دلخواه به کیف پول خود مراجعه و تسویه به حساب را انجام دهید. با استفاده از سرویس تسهیم وجه، شما می‌توانید جریان درآمد روزانه خود که همه آن متعلق به خودتان نیست را به یک حساب میانی سرازیر کنید و سپس بر اساس سهم شرکای ذینفع، عملیات تسهیم درآمد را با درصدهای مشخص و زمان‌بندی دلخواه انجام دهید.

سرویس «تسهیم» به شما کمک می‌کند تا بی‌نیاز از دخالت نیروی انسانی، به شکل دقیق، سریع و با برنامه‌ریزی مشخص بتوانید منابع درآمدی خود را مدیریت کرده و ورودی‌های مالی را میان شریکان تقسیم کنید. این سرویس امکان گزارش گیری سریع و دقیق از میزان پرداخت های انجام شده، کارمزد کسر شده و مبلغی که به حساب ذی نفعان رفته را در اختیار قرار می دهد. لازم به ذکر است که سرویس حساب میانی و تسهیم بدون هیچ محدودیتی در زمان و مکان اجازه تقسیم درآمد از حساب واسط را میان شرکا فراهم آورده و باعث شفافیت کامل حساب‌های شرکتی می‌شود. انجام عملیات محاسبه سهم هر شریک یا ذی نفع توسط واحد حسابداری کاری زمان بر و نیازمند دقت بالای انسانی بوده و در نهایت همان نیروی انسانی با مراجعه به سیستم بانکی درخواست انتقال مبلغ مشخصی را می دهد در حالی که تمامی این فرآیند به صورت سیستمی و بدون دخالت نیروی انسانی توسط سیزپی انجام می شود و باری از دوش مدیریت برداشته می شود چرا که در حالت اول بایستی هزینه نیروی انسانی، هزینه انتقال وجه ، هزینه پرداخت مالیات و ... را متقبل شود. کل این مبلغ سهم کسب و کار نبوده در حالی که باید در صورت های مالی خود و اظهارنامه مالیاتی ثابت کند این رقم درآمد این کسب و کار نبوده و این ثابت کردن هزینه زمانی و مالی زیادی را به بار خواهد آورد. Google

پس ;

آنچه که مزیت تسهیم به شمار می آید این است که بدون نیاز به داشتن واحد حسابرسی مالی برای برای محاسبات مالی، یا حساب به صورت دستی توسط پذیرنده (ذینفعان) برای هر مبلغ تراکنش و یا تراکنش های ماهانه پذیرنده، مبالغ به صورت سیستمی و اتوماتیک و بدون بروز هیچگونه خطای فردی به حساب های ذینفعان به صورت جداگانه واریز میشود.

وب سرویس تسهیم وجه در بخش مستندات سایت موجود است.

 

"سیزپی نسل جدید پرداخت ها"


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.