ساده پرداخت کنید

ساده پرداخت کنید

معمول ترین روش پرداخت وجه کالا و خدمات در حال حاضر درگاه پرداخت اینترنتی است که با یک جستجوی ساده متوجه می شوید شرکت های زیادی به ارائه درگاه پرداخت می پردازند. اما یک فاکتور مهم در انتخاب درگاه پرداخت مناسب سهولت در دریافت آن است. به عبارتی یکی از عواملی که باعث انصراف از ثبت نام و گرفتن درگاه پرداخت می شود روند طولانی در ثبت نام است. با توجه به مشغله های زیاد افراد، آنچه مهم است دریافت سریع درگاه پرداخت است. ما در درگاه پرداخت سیزپی سعی کرده ایم این فرآیند را کوتاه کنیم و در عین حال مدارکی که شاپرک برای ارائه درگاه نیاز دارد را هم بگیریم. طبق سند جامع پرداخت یاری مدارک هویتی، مدارک مکانی، اطلاعات سایت و اطلاعات حساب باید دریافت شود و هنگام تعریف پذیرندگی برای شاپرک ارسال گردد. برای گرفتن درگاه پرداخت بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری به قسمت درگاه مستقیم رفته و طبق تایم لاین اطلاعات را تکمیل نمایید و از قبل مدارک هویتی شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی را آماده نمایید. باید بدانید که تمامی اطلاعات باید به نام یک شخص باشد و مغایرتی در اطلاعات نباشد، با توجه به استعلام کد رهگیری مالیاتی و کدپستی ثبت شده در سایت دارایی توسط شاپرک، ضروری است هنگام ثبت آدرس، کدستی ثبت شده در سایت دارایی را اعلام نمایید. 

در مورد درگاه پرداخت اینترنتی بیشتر بخوانید.

سادگی در راه اندازی درگاه !

درست است، وب سرویس و افزونه های پرداخت سیزپی کاملا ساده است و بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی خاصی می تواند توسط صاحب سایت در سایت بارگذاری گردد و نیازی به برنامه نویسی جداگانه یا تغییر نیست تنها نیازمند چند کد خواهید بود تا در فیلدهای مربوطه درج نمایید و این کدها بعد از فعالسازی درگاه برای شما نمایش داده می شود. اگر سایت شما به گونه ای بود که اسکریپت خاصی نیاز داشت می توانید با تیم پشتیبانی فنی سیزپی در ارتباط باشید تا برای شما آماده کنند.

سادگی در پرداخت توسط خریدار !

خریدار با انتخاب گزینه پرداخت در سایت یا لینک پرداخت به راحتی به صفحه پرداخت شاپرکی منتقل می شود و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی سفارش خود را ثبت می کند. اگر خریدار از لینک پرداخت یا فاکتور آنلاین خرید خود را انجام داد یک رسید دیجیتالی برای وی به نمایش در خواهد آمد تا برای پیگیری های بعدی استفاده کنند. خرید از سایت هم که با ارائه شماره پیگیری از سمت صاحب سایت قابل پیگیری خواهد بود. سهولت استفاده از فاکتور آنلاین به قدری است که شما به عنوان صاحب کسب و کار در یک شهر فاکتور را برای مشتری پیامک می کنید و خریدار در یک شهر دیگر با انتخاب گزینه پرداخت به صفحه پرداخت منتقل می شود و نسبت به پرداخت اقدام می کند. حتی می توانید برای درگاه پرداخت خود یک کدکیوآر بسازید و مشتری با اسکن آن به درگاه پرداخت می رود و پرداخت خود را تکمیل می کند.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.