ساخت درگاه پرداخت در کمترین زمان

ساخت درگاه پرداخت در کمترین زمان

اگر هم  اکنون به درگاه پرداخت اینترنتی نیاز پیدا کرده اید و می خواهید که در اولین فرصت و کوتاه ترین زمان درگاه پرداخت اینترنتی تان را فعال کنید ولی نمی دانید که از چه طریقی اقدام کنید و چگونه در سریع ترین زمان درگاه پرداخت فعال خود را داشته باشید، ما شما را به طور کامل در این مطلب راهنمایی کرده ایم و سریع ترین ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی را به شما در ادامه مطلب معرفی کرده ایم.


بیش تر بدانید: سریع ترین راه گرفتن درگاه پرداخت را در این جا بخوانید !


اگر درگاه پرداخت اینترنتی تان قطع شده است وهم اکنون درگاه پرداخت فعالی برای وب سایت و کسب و کار اینترنتی خود ندارید یا این که تا کنون درگاه پرداختی نداشته اید و هم اکنون خیلی فوری به یک درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت خود نیاز پیدا کرده اید و می خواهید فورا یک درگاه پرداخت اینترنتی بسازید و روی وب سایت فروشگاهی خود قرار دهید یا از لینک پرداخت برای مشتری های خارج از سایت استفاده نمایید، این مطلب برای شماست و شما بعد از خواندن این مطلب تا آخر متوجه خواهید شد که چگونه خیلی سریع و فوری و در کم ترین زمان می توانید یک درگاه پرداخت داشته باشید.


بیش تر بدانید: آموزش ساخت درگاه پرداخت اینترنتی را این جا ببینید !


اگر شما در دسته افرادی باشید که قبلا از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کرده باشید قطعا می دانید که در ایران به چه صورت می شود درگاه پرداخت اینترنتی فعال کرد و تقریبا با ارائه دهنده های درگاه پرداخت و مدارکی که معمولا حین ثبت نام باید به ارائه دهنده درگاه پرداخت ارائه دهید و این که به چه روش هایی می شود درگاه پرداخت اینترنتی گرفت آشنایی دارید ولی اگر هم این اولین باری است که شما می خواهید درگاه پرداخت اینترنتی بگیرید نگران نباشید زیرا ما در ادامه مطلب شما را جوری راهنمایی کرده ایم که هیچ نیازی به پیش نیاز قبلی نیست و شما کاملا متوجه خواهید شد که باید چه کاری برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی در کم ترین زمان انجام دهید.


بیش تر بدانید: انواع درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


درگاه پرداخت اینترنتی


درگاه پرداخت اینترنتی یک ابزار برای گرفتن پول از مشتری های شماست. شما می توانید درگاه پرداخت را روی وب سایت فروشگاهی خود قرار دهید تا مشتری های شما هنگام خرید از وب سایت شما به صورت اینترنتی سبد خرید خود را آنی تسویه کنند و شما با خیال راحت تری به مشتری ها خدمات را ارائه دهید یا کالا هایی که خریده اند را برای آن ها ارسال کنید.


خدمات درگاه پرداخت اینترنتی 


درگاه های پرداخت اینترنتی فقط درگاه پرداخت برای سایت ارائه نمی دهند و برخی از آن ها خدمات دیگری نیز در کنار درگاه پرداخت برای سایت و اپلیکیشن ارائه می دهند که برای مثال می شود به برخی از آن ها مانند: لینک پرداخت اینترنتی،  فاکتور پرداخت اینترنتی، کیو آر کد اشاره کرد که معمولا از دیگر خدمات بعد از درگاه پرداخت اینترنتی پرکاربرد تر هستند و اکثر افرادی که از درگاه پرداخت می خواهند استفاده کنند سعی می کنند از درگاه پرداختی استفاده کنند که مانند درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی همه ی این خدمات را با هم ارائه دهد. 


بیش تر بدانید: خدمات درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


ساخت درگاه پرداخت در کم ترین زمان


معمولا ساخت درگاه پرداخت و فعال سازی آن در درگاه های پرداخت مختلف زمان متفاوتی دارد ولی به طور کلی در اکثر درگاه های پرداختی که پرداخت یار ها ارائه می دهند 24 ساعت تقریبا طول می کشد تا درگاه پرداخت شما فعال و قابل استفاده شود. 
تنها درگاه پرداخت اینترنتی که به سرعت و بدون معطلی در کم ترین زمان می تواند به شما درگاه پرداخت بدهد و نیازی نباشد که شما بخواهید 24 ساعت صبر کنید، درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است. توجه داشته باشید که درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی علاوه بر این که خیلی سریع و در کم ترین زمان ممکن شما را صاحب درگاه پرداخت می کند، تمامی خدماتی که از درگاه پرداخت انتظار می رود را نیز در کم ترین زمان برای شما فعال می کند. اگر شما به یک درگاه پرداخت فوری نیاز دارید در ادامه مطلب چگونه ساخت درگاه پرداخت سیزپی را به طور خلاصه و مفید برای شما صاحبان کسب و کار های اینترنتی توضیح داده شده است.


بیش تر بدانید: نحوه ساخت درگاه پرداخت اینترنتی 


ساخت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی 


ساخت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی به صورت اینترنتی است. شما برای دریافت درگاه پرداخت سیزپی نیازی نیست که به صورت حضوری مراجعه کنید و فقط کافی است در موتور جست و جو گر google درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را جست و جو کنید و سپس وارد سایت سیزپی شوید و با توجه به قوانین و مقررات سایت از قسمت ثبت نام اقدام به ثبت نام و تکمیل آن کنید. بعد از ثبت نام در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی و ارائه دادن مدارک و مشخصات درگاه پرداخت شما با تمامی امکانات در کوتاه ترین زمان ممکن فعال و قابل استفاده می شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.