روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی درگاه پرداخت به کاربران

روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی درگاه پرداخت به کاربران

 

 هر فروشگاه یا کسب‌وکار آنلاینی به داشتن درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارد. درگاه پرداخت روش‌های مختلفی برای اطلاع‌رسانی دارد که کاربران به‌راحتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 در این مقاله قصد داریم به بررسی روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی درگاه به مشتریان بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 اهمیت اطلاع‌رسانی درگاه

 بین فروشنده و خریدار درگاه پرداخت به‌عنوان واسط عمل می‌کند. مشتریان می‌توانند از طریق درگاه پرداخت اینترنتی با استفاده از کارت‌های بانکی، کیف پول الکترونیکی و... پرداخت‌های خود را انجام دهند.

 تمام مشتریان پس از انجام تراکنش انتظار دارند اطلاعات و اخبار مربوط به فرایند پرداخت و وضعیت آن، یا حتی اطلاعاتی حاوی وضعیت تحویل کالا و زمان تحویل را دریافت کنند. برای این نوع اطلاع‌رسانی‌ها انتخاب درگاه پرداخت مناسب بسیار اهمیت دارد.

 این خدمات سبب بالا رفتن سطح رضایت مشتریان می‌شود و شاهد بیشتر شدن درآمد حاصل از خرید مشتریان خواهید بود.

 ارائه خدمات پس از تراکنش بسیار مهم است و درگاه پرداخت شما باید بعد از انجام تراکنش اطلاعات مربوط به آن را به شما اطلاع دهد.

 

 پیام‌های اطلاع‌رسانی درگاه پس از پرداخت موفق

 پس از پرداخت موفق در فروشگاه آنلاین ارائه پیام‌های اطلاع‌رسانی درگاه بسیار مهم هستند. شاید شما هم به این مورد برخورده باشید که در زمان پرداخت با مشکل روبه‌رو باشید. تمام نشدن درست تراکنش‌ها مشتری را نگران خواهد کرد و به همین دلیل استفاده از درگا پرداخت مناسب که سبب موفقیت‌آمیز شدن تراکنش‌ها شوند بسیار اهمیت دارد.

 

 اطلاعات پیام‌های اطلاع‌رسانی درگاه پس از پرداخت موفق

 پیام‌هایی که پس از پرداخت‌های موفقیت‌آمیز پرداخت‌ها ارسال می‌شود معمولاً حاوی اطلاعات زیر است.

 · تأیید پرداخت

 · تاریخ تحویل

 · لینک پیگیری

 · نحوه ارسال

 · فاکتور خرید

 · بازخوردها

 

 

 استفاده از ربات‌های پاسخ‌گوی اتوماتیک در فروشگاه آنلاین

 ربات‌های پاسخ‌گوی اتوماتیک در فروشگاه آنلاین کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 صرفه‌جویی در وقت

 در وقت پرسنل و کاربران با کمک ربات‌های پاسخ‌گوی اتوماتیک صرفه‌جویی می‌شود.

 

 دادن پاسخ‌های خودکار

 ربات می‌تواند به‌صورت خودکار به مشتریان پاسخ داده و سبب جلب رضایت مشتری شود.

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 حفظ ارتباط با مشتری

 در صورت نیاز با کمک ربات‌های پاسخ‌گوی اتوماتیک، ارتباط شما با مشتریانتان حفظ خواهد شد و با آن‌ها در تعامل می‌مانید.

 

 سرعت در پاسخ‌گویی

 ربات‌های پاسخ‌گوی خودکار سرعت بالایی برای پاسخ دادن به پرسش‌ها و درخواست‌های مشتری دارند.

 کاهش هزینه‌های پرسنلی

 نیازی به استخدام پرسنل برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان با کمک ربات پاسخ‌گو وجود ندارد.

 

 و در پایان

 ارتباط شما با کاربران و درگاه پرداختی که انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد. افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به‌گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کس اطلاعات بیشتر با کارشناسان سیزپی در تماس باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.