روش های فروش محصول

روش های فروش محصول

ابزارهای بازاریابی و تبلیغات متفاوت است، همچنین روش های فروش نیز متفاوت می باشد. در این جا سعی داریم راجع به روش های مختلفی که می­توان با مشتری بالقوه ارتباط برقرار کرد و آن را تبدیل به مشتری بالفعل کرد بحث خواهیم کرد و دید ما بیشتر بر جنبه ارتباط این راهکارها با درگاه پرداخت خواهد بود. با ما همراه باشید و اگر از مطلب لذت بردید آن را به اشتراک بگذارید.

روش ها :

-فروش حضوری

-فروش غیر حضوری ( تلفنی ، آنلاین)

 

فروش حضوری تکنیک فروش محصول به مشتری از طریق جلسات حضوری و ترغیب وی به خرید کالا یا خدمات می­باشد. فروش حضوری به مهارت ارتباطی عالی و توانایی بالا در مذاکره نیاز دارد.

فروش غیر حضوری نقطه مقابل فروش حضوری است، در این روش مشتری و فروشنده یکدیگر را نمی­بینند و ارتباط از طریق تلفن یا اینترنت انجام می­شود. فروش تلفنی، فروش از طریق وب سایت، فروش از طریق شبکه های اجتماعی و فروش از طریق پیامک در این دسته قرار می­گیرند.

ممکن است علاقمند باشید : چرا کسب و کارها باید از فروش اینترنتی بهره ببرند؟

اما در عصر حاضر با رشد و توسعه استفاده از اینترنت و استفاده از گوشی های هوشمند در انجام خرید، بیشتر خرید ها اینترنتی انجام می شود. شما به عنوان فروشنده می توانید به کمک ابزارهایی نظیر ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی، پیامک تبلیغاتی، گوگل ادز و تبلیغات اینترنتی نسبت به معرفی خود و محصولاتتان اقدام کنید. همچنین جهت سفارش گیری بهتر نسبت به راه اندازی سایت یا ایجاد پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام بپردازید. جالب است بدانید که درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با قابلیت اضافه شدن در متن ایمیل، پیامک، سایت و شبکه های اجتماعی امکان پرداخت آنلاین را فراهم آورده است به گونه ای که مشتری اگر تصمیم به خرید گرفت بلافاصله هزینه را پرداخت می­کند و سفارش ثبت می­شود.

اگر کمی دقیق­تر بخواهیم توضیح دهیم، در روش فروش تلفنی بعد از مذاکره با خریدار یک لینک پرداخت معادل با مبلغ سفارش مشتری از طریق پیامک برای وی ارسال می شود تا وجه را بپردازد و سپس سفارش ارسال شود، همچنین در جاهایی مثل رستوران که مشتری خودش زنگ زده و ثبت سفارش می­کند نیز اپراتور با ارسال فاکتور آنلاین ابتدا نسبت به دریافت وجه اقدام می­کند سپس سفارش را ارسال می کند که دیگر نیازی به پوز سیار هم نخواهید داشت. Google

در روش فروش از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، این امکان هست تا یک لینک پرداخت کاملا اختصاصی با آدرس پیج ساخته شود و در بیوی اینستاگرام قرار داد شود، این لینک به عنوان یک برنامه ثبت سفارش عمل می­کند به نحوی که مشتری با درج اجباری فیلدهای نام و آدرس و شماره تماس و نام محصول انتخابی و تعداد سفارش به مرحله پرداخت منتقل می­شود و قابلیت گزارش گیری از سفارش های روز جاری توسط ادمین پیج وجود خواهد داشت.

در مورد سایت هم که به کمک افزونه مرتبط امکان راه اندازی درگاه پرداخت در وب سایت ها وجود دارد و خریدار بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید نسبت به پرداخت اقدام می­کند.

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.