روش تسهیم سود فروش اینترنتی با درگاه پرداخت

روش تسهیم سود فروش اینترنتی با درگاه پرداخت

 

 کسب‌وکارهای اینترنتی نیز مانند سایر فعالیت‌های اقتصادی سود و زیان مشخصی دارند. این نوع کارها اگر بتوانند از طرق مختلف مشتریان زیادی جلب کنند، در نهایت شاهد سود بیشتری نیز خواهند بود. حال اگر چند نفر شریک تجاری در راه‌اندازی کسب‌وکاری باشند با کمک درگاه پرداخت می‌توانند به‌راحتی سود حاصل از فروش را بدون کوچک‌ترین خطایی بین خود تقسیم کنند. برای اطلاع از روش تسهیم سود فروش با کمک درگاه پرداخت پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 سرویس تسهیم سود فروش اینترنتی

 اغلب درگاه‌های پرداخت؛ مانند درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی دارای سرویسی به نام تسهیم وجوه هستند و برای استفاده از آن کافی است این سرویس را به‌راحتی فعال کنید. شما می‌توانید باتوجه‌به شرکا و البته سیاست شرکتتان، سهم هر یک از شرکای و ذی‌نفع‌ها را مشخص کرده و در پنل مدیریتی درگاه پرداخت سیزپی شماره شبا هر کدام به‌صورت جداگانه ثبت کنید.

 با این کار سرویس تسهیم سود فروش اینترنتی برای کسب‌وکار شما فعال شده و به‌صورت خودکار این کار دقیق انجام می‌شود. بعد از انجام تراکنش‌ها به‌صورت روزانه باتوجه‌به سرویسی که فعال کرده‌اید سود را به‌حساب ذی‌نفع‌های مشخص شده، واریز می‌کند.

 

 درگاه پرداخت و سرویس تسهیم

 استارت‌آپ‌هایی مانند دیجی‌کالا هستند که محصولات دیگر شرکت‌ها را در سایت خود به فروش می‌رسانند و با کمک سرویس تسهیم وجه، تقسیم درست سود حاصل از فعالیت‌ها کار بسیار راحتی است، البته به شرطی که در زمان انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی هوشمندانه عمل کرده باشید.

 اگر درصد میزان سود هر یک از شرکا متفاوت است لازم نیست نگران تقسیم درست و دقیق آنها باشید. کافی است شما در پنل مدیریتی خود سود هر یک از شرکا و فروشندگان را به طور دقیق و صحیح وارد کنید تا در زمان‌بندی‌های مشخص سود حاصل از فروش به‌حساب هر یک از آن‌ها واریز شود.

 

 مدیریت تسویه با سرویس تسهیم

 در روند کاری کسب‌وکارهایی که به‌صورت اشتراکی محصولاتی را می‌فروشند و یا به عبارتی فروشندگان مختلفی برای آن‌ها در پلتفرم‌های متنوع فعالیت می‌کنند، استفاده از سرویس تسهیم سود فروش اینترنتی و مدیریت تسویه درگاه پرداخت بسیار اهمیت دارد. این نوع فروشنده‌ها عموماً یک مرجع اصلی دارند که می‌تواند از طریق سرویس تسهیم سود فروش اینترنتی درگاه و تعیین سهم تمام افراد زیر مجموعه‌اش، روندی اتوماتیک برای تسویه سودها ایجاد کند.

 برای اینکه بتوانید به‌راحتی بر تمام تراکنش‌ها و پرداخت سود فروشندگان یا حتی پرداخت سود شرکا نظارت داشته باشید هوشمندانه‌ترین کار استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی مناسب است. در درگاه پرداخت یک نفر کاربر درگاه اصلی به شمار می‌رود و فروشندگان زیرمجموعه او در پنل مدیریتی ثبت‌نام می‌شوند. در حقیقت کارفرما می‌تواند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در زمان‌بندی‌های مشخص و به کمک سرویس تسهیم سود فروش اینترنتی خودکار سودها واریز شود.

 در چنین شرایطی نیاز به مدیریت دائم و سخت نیست و کار برای شما برنامه‌ریزی شده و راحت پیش خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 مزایای استفاده از سرویس تسهیم سود

 این سرویس برای صاحبان کسب‌وکار دارای مزایای زیادی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

 بالا رفتن سرعت و دقت در تقسیم وجوه

 زمانی که کسب‌وکار از درگاه پرداخت برای تسویه شرکای متعدد استفاده سرعت و دقت بالایی برای فرایند تسویه دارید و به همین دلیل شاهد، همدلی و اعتماد متقابل بسیار خوبی در روند کاری‌تان خواهید بود.

 شما و البته تمام شرکا می‌توانند با این روش بر فرایند تسویه نظارت نیز داشته باشند و درخواست گزارش تسویه به پنل مدیریتی بدهند. با این روش علاوه بر اینکه کار تقسیم سود درست و طبق زمان‌بندی در به‌کارگیری نیروی انسانی برای انجام عملیات تسویه نیز صرفه‌جویی خوبی انجام خواهید داد.

 

 و در پایان

 در این مقاله با سرویس تسهیم سود یا در کل وجوه آشنا شدید. به یاد داشته باشید انتخاب درگاه پرداخت برای کسب‌وکار اینترنتی شما بسیار اهمیت دارد. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به‌گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت درگاه پرداخت با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.