دستاوردهای سیزپی در پایان سال 1399

دستاوردهای سیزپی در پایان سال 1399

با نزدیک شدن به پایان سال تصمیم گرفتیم تا گزارشی از عملکرد سیستم سیزپی را ارائه دهیم، آنچه به آن رسیدیم مطمئنا در پرتو همکاری پذیرندگان و همگام شدن ایشان با سیزپی است. سیزپی از سال 1398 رسما کار خود را آغاز کرد و بر اساس تجارب دوازده ساله خود در حوزه پرداخت و بانکداری، توانست به سرعت امکاناتی که به طور معمول در بازار پرداخت بود را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده و امکاناتی افزون بر آن ها نیز ارائه کند.

تغییر رابط کاربری سایت

طی سال 99 سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی دچار تغییر و تحول گردید و سعی شد تا از نظر گرافیکی مورد پسند مخاطبان واقع گردد.

کارتخوان مجازی

با بیشتر شدن تحریم ها علیه کشور و تحت شعاع قرار گرفتن زمینه پرداخت ها و ابزارهای پرداخت، آشکار شدن مشکلات دستگاه های کارتخوان نظیر عدم پشتیبانی این دستگاه ها به علت تحریم ها، ما را بر آن کرد تا ایده کارتخوان مجازی جایگزین کارتخوان فیزیکی را ارائه کنیم. محصولی که به علت نداشتن هزینه و مشکلاتی نظیر آنچه در دستگاه های پوز شاهد آن هستیم، می تواند جایگزینی امن و مناسب باشد. کارتخوان مجازی با صدور یک لینک پرداخت و ارسال از طریق پیامک به گوشی همراه مشتری کار می کند. انجام عملیات پرداخت نیازمند داشتن اینترنت است. کارتخوان مجازی سیزپی در حال حاضر در حال استفاده در رستوران ها و آژانس ها و نمایندگی های بیمه است و امکان پرداخت های غیرحضوری را فراهم می کند.

درگاه پرداخت سازمانی و اعتباری

سازمان های بزرگ در ایام سال جهت تشویق پرسنل مبالغی را تحت عنوان کارانه، عیدی و ...  در قالب بن کارت ارائه می کنند که نیازمند آن است به فروشگاه های طرف قرارداد مراجعه کرده و خرید حضوری انجام دهند، اما سیزپی این امکان را به وجود آورده است تا به صورت اینترنتی این خرید صورت پذیرد که لازمه آن استفاده از کارت سیزپی به جای بن کارت ها می باشد این کارت ها با ویژگی هایی نظیر کارت های بانکی قابلیت خرید از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی را دارد. فروشگاه طرف قرارداد بایستی درگاه پرداخت سازمانی سیزپی را در سایت خود قرار دهد.

تسویه های دلخواه و تسویه های خودکار

در حالت عادی تسویه ها در سیکل 24 ساعته شاپرکی صورت می گیرد اما اگر تمایل داشته باشید می توانید با انتخاب تسویه دلخواه، وجوه حاصل از تراکنش های صورت گرفته را به کیف پول دیجیتالی هدایت کرده و مبالغ دلخواه را انتخاب و برداشت نمایید.

کیف پول دیجیتالی

این محصول به خصوص برای کسب و کارهای دارای تامین کنندگان مختلف یا کسب و کارهایی که به اصطلاح مارکت پلیس (Market Place) نامیده می شود کارایی دارد. کیف پول سیزپی این امکان را می دهد تا به جای آن که یکبار وجوه به حساب پذیرنده واریز شود سپس از محل حساب خود با تامین کنندگان و شرکا تسویه کند از همان ابتدا سهم هر تامین کننده ای را به صورت جداگانه واریز کند. اگر فکر کنید می بینید این قابلیت باعث می شود تا در اظهارنامه مالیاتی هم دچار دردسر نشوید!

لینک پرداخت اختصاصی

لینک پرداخت سیزپی در شروع کار خود دارای آیتم های از پیش تعیین شده بود، اما در جدیدترین ورژن خود این قابلیت را دارد تا هر شخصی بتواند لینک پرداخت خود را شخصی سازی کند و با توجه به ماهیت کار خود مشخص کند که درج موبایل اجباری باشد یا اختیاری، درج آدرس اختیاری باشد یا اجباری و . . .

 

 

 

دستاوردهای سیزپی در سال 99

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.