درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت واسط

سیزپی یک درگاه پرداخت واسط است، درگاه واسط به این معنا است که ما به عنوان واسطه بین متقاضی درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و یک شرکت پرداخت (PSP) هستیم و به جای آنکه مستقیم به این شرکت های مراجعه کنید ما را انتخاب می کنید تا انواع درگاه ها را برای سایت شما دریافت و فعال کنیم، احراز هویت در سمت سیزپی انجام می شود اما تمامی این احرازهویت ها طبق دستورالعمل شاپرک انجام می شود. درگاه های پرداخت واسط زیادی وجود دارند که برای گرفتن مجوز اقدام کرده اند اما تعداد محدودی از این شرکت ها به صورت جدی در حال فعالیت هستند.

اگر در مورد تسویه های سیزپی نمی دانید باید بگوییم سیزپی دارای سیکل تسویه 24 ساعته است شعار برند ما هویت بخشی به کسب و کارها می باشد، در سیزپی سعی می کنیم با تمام قوا در کنار مشتری باشیم و نیازمندی های کسب و کارش را با بهترین راهکارها مرتفع کنیم. پرداخت یاری سیزپی به وسعت کل ایران فعالیت دارد و فرقی ندارد کسب و کار شما در کجای ایران است فقط کافیست وارد سایت سیزپی شوید و ثبت نام خود را انجام دهید.

ویزگی های درگاه سیزپی :

اتصال پایدار

سرعت بارگذاری بالا

سازگاری با صفحات نمایش موبایل و تبلت و کامپیوتر

سرعت انجام تراکنش بالا است

پشتیبانی سیزپی 24 ساعته است

امنیت بالای درگاه پرداخت اینترنتی

 

ما کم کارمزدترین درگاه پرداخت هستیم !

برای مطالعه تعرفه های درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی به تب تعرفه ها مراجعه کنید. کافیست با تعرفه سایر شرکت ها مقایسه کنید تا متوجه پایین بودن کارمزد سیزپی شوید. کارمزد سیزپی در حد همان کارمزد کارت به کارت است که شاید هیچ وقت به چشمتان نمی آید حتی می توان پرداخت کارمزد را به عهده مشتری قرار داد تا کل مبلغ سفارش بدون کسر کارمزد به حساب شما واریز گردد. لازم به ذکر است که در صورت بالا بودن تعداد تراکنش ها می توانید با کارشناسان سیزپی برای مذاکره در مورد کارمزدها در ارتباط باشید.  

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت

 

ما کامل ترین پلاگین های پرداخت را داریم 

به کمک پلاگین های پرداخت سیزپی با داشتن هر نوع فروشگاه ساز یا استفاده از هر نوع CMS به راحتی سایت خود را به درگاه پرداخت سیزپی متصل کنید. در صورتی که از سایت ساز خاصی استفاده می کنید می توانید از پشتیبانی سایت ساز خود بخواهید تا درگاه پرداخت سیزپی را اضافه کند.

درگاه پرداخت سیزپی جایگزین دستگاه پوز

ما جایگزین دستگاه های پوز هستیم 

سیزپی با ارائه راهکار فاکتور آنلاین، امکان دریافت مبلغ به کمک لینک پرداخت را فراهم کرده و به جای هدایت مشتری به کشیدن کارت در دستگاه کارتخوان می توان لینک پرداخت را به موبایل وی پیامک کرد تا به صورت آنلاین پرداخت کند. در این صورت شما داده ای از شماره تلفن خریداران را به صورت یکجا در اختیار دارید. همچنین ریز سفارش ها و اطلاعات پرداخت کننده در پنل سیزپی نمایش داده می شود.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.