درگاه پرداخت شخصی

درگاه پرداخت شخصی

درگاه پرداخت شخصی راهکاری است که از سیزپی ارائه شده است. این راهکار برای اشخاصی مفید است که برای دریافت وجه از دیگران نسبت به ارسال شماره کارت، شماره شبا و شماره حساب اقدام می کنند. یعنی ممکن است فرد متقاضی دریافت وجه صرفا فروشنده نباشد، مدیر یک ساختمان برای جمع آوری وجوه شارژ می تواند درگاه پرداخت ساختمان را ساخته و از طریق آن اقدام کند، یا گروه دوستانی که دور هم جمع می شوند برای پرداخت دنگ خود می توانند از لینک پرداخت شخصی استفاده کنند. مدیران صندوق های وام خانگی از لینک پرداخت برای دریافت اقساط استفاده می کنند، برگزار کنندگان سمینار و وبینار به جای ارسال شماره کارت جهت واریز مبلغ ثبت نام از لینک پرداخت استفاده می کنند. همه این ها را گفتیم تا تاکید کنیم که لینک پرداخت شخصی همه جا و در هر زمانی قابلیت استفاده برای دریافت وجه را دارد. پس محدودیت های مربوط به زمان را هم شامل نمی شود در حال حاضر اگر بخواهید به بانک مراجعه کنید و مبالغ بالاتر از ده میلیون را به حساب کسی واریز کنید باید حتما در ساعات کاری بانک ها مراجعه کنید در حالیکه از طریق لینک پرداخت شخصی در هر ساعت از شبانه روز تا سقف 50 میلیون می توانید پول جابجا کنید.

"قابلیت ارسال لینک پرداخت شخصی از طریق شبکه های اجتماعی"

لینک پرداخت قابلیت ارسال از طریق پیامک، واتس آپ، ایمیل وسایر شبکه های اجتماعی را دارد. بعد از ساخت لینک پرداخت، با انتخاب گزینه پیامک می توانید با وارد کردن شماره موبایل مقصد نسبت به ارسال لینک اقدام کنید. با انتخاب آیکون کپی لینک پرداخت، امکان درج لینک مزبور در متن ایمیل وجود دارد. دریافت کننده لینک با کلیک بر روی لینک به صفحه پرداخت شخصی شما منتقل می شود.

ارسال لینک پرداخت در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها

"قابلیت درج مبالغ ثابت در لینک پرداخت"

لینک پرداخت علاوه بر اینکه این امکان را دارد تا پرداخت کننده وجه مورد نظر را خودش وارد کند این قابلیت را نیز دارد تا به طرزی کاملا شخصی سازی شده مبالغ مورد نظر خود را وارد کرده و با همان مبلغ ثابت برای فرد مورد نظر خود ارسال کنید در این حالت پرداخت کننده بدون اینکه بتواند مبلغ را تغییر دهد نسبت به پرداخت اقدام می کند.

"تجهیز ناوگان فروش به ابزار پرداخت"

در صورتی که شرکتی هستید که دارای تیم فروش و بازاریابی است این قابلیت برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. به این صورت که برای هر تیم فروش یک لینک پرداخت ساخته می شود، بخش فروش با ارسال لینک پرداخت برای مشتریان به دریافت وجوه حاصل از فروش محصول خواهد پرداخت. مدیریت فروش جهت ارزیابی فروشندگان نسبت به گزارش گیری از میزان فروش،مبالغ دریافت شده، تاریخ فروش، فاکتورهای تسویه نشده و .. اقدام می کند. این گزارشات جهت بهبود وضعیت کمک شایانی خواهد کرد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.