درگاه پرداخت سیزپی و مدل کسب و کار آن

درگاه پرداخت سیزپی و مدل کسب و کار آن

استفاده کنندگان سیزپی چه کسانی هستند؟

مشتریان سیزپی در سه دسته تقسیم بندی می شوند:

1-کسب و کارهای خرد (مانند کسانی که پیج اینستاگرام دارند و در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند)

3- مجموعه ها و کسب و کارهای متوسط

4-سازمان ها و نهادهای بزرگ

چه خدماتی به این کسب و کارها داده می شود؟

سیزپی با شعار هویت بخشی به کسب و کارها، سعی دارد تا آنجا که می تواند نسبت به نیازهای کاربران بهترین پاسخ را ارائه دهد. بر اساس بازخوردهایی که از مشکلات و نیازهای کاربران مختلف به دست آمد، در حال حاضر امکاناتی نظیر صدور فاکتور الکترونیکی ( آنلاین) و ارسال از طریق پیامک ، صدور کیوآر کد ، ساخت لینک پرداخت شخصی ، برگشت وجه ، کیف پول سازمانی ، درگاه پرداخت اعتباری و ... ارائه می شود. همچنین جهت مدیریت سفارشات و برنامه ریزی بهتر، گزارش هایی با فیلترهای مختلف در داخل پنل وجود دارد. جهت آسان سازی دریافت درگاه سعی شده است در کمترین زمان ممکن (کمتر از 24 ساعت) درگاه ها فعال  شوند و نیازی به انتظار و معلق ماندن کار تا دریافت درگاه نیست.

سازوکار درآمدی سیزپی

ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت در سیزپی کاملا رایگان می باشد، منبع درآمد سیزپی کارمزدهایی است که از محل تراکنش ها کسر می شود و این کارمزد کمترین میزان در بین سایر شرکت های پرداخت یار می باشد. دریافت خدمات با کیفیت نیازمند پرداخت هزینه می باشد و ارائه سرویس های بهتر، به روز و مداوم هزینه بر است.

ارزش پیشنهادی برای مشتری

خدمات ارائه شده در سیزپی با بالاترین کیفیت می باشد، به علت زیر ساخت های فنی مناسب میزان قطعی درگاه به حداقل می رسد، امکان ارائه چندین درگاه بانکی بدون نیاز به مراجعه به تک تک آنها وجود دارد. هزینه کارمزد سیزپی کمتر از میزان کارمزد کارت به کارت در شبکه بانکی می باشد، امکان برندینگ به کمک قابلیت درج لوگوی کسب و کارها در صفحه پرداخت از ارزش های ارائه شده توسط سیزپی است. به دلیل در دسترس بودن سیزپی سازمان ها و نهادهای بزرگ امکان پیاده سازی راهکارهای مورد نیاز خود در کمترین زمان را خواهند داشت.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.