درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال


تقریبا تمامی مهندس های قدیمی صنعت فناوری اطلاعات که از گذشته تا کنون طراحی سایت، اپلیکیشن و نرم افزار های مالی انجام می دادند، درگاه پرداخت زرین پال را به خوبی می شناسند و ممکن است بار ها در پروژه های مختلف خود از درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال استفاده کرده باشند.
 

درگاه پرداخت زرین پال چیست ؟ 

شرکت همراه پرداز زرین با برند درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال در سال  1395 با ماموریت افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کار های اینترنتی فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد و هم اکنون بیش تر از یک دهه است که در گاه پرداخت زرین پال با مجوز پرداخت یاری در حال فعالیت در زمینه فین تک و ارائه درگاه پراخت اینترنتی است. 


محصولات و خدمات درگاه پرداخت زرین پال

شرکت زرین پال به غیر از درگاه پرداخت که  محصول اصلی او است و بیش تر افراد آن را با درگاه پرداخت اینترنتی اش می شناسند، در حال حاضر محصولات و خدمات دیگری نیز برای ارائه دارد که برای یک کسب و کار اینترنتی بسیار مفید است.
برخی از خدمات ارزشمند زرین پال به غیر از درگاه پرداخت او که برای فروش بیشتر اینترنتی مهندسی شده است و بحث اصلی ما هست را در زیر می خوانیم:

 

زرین لینک

زرین لینک یا لینک پراخت زرین پال محصولی است که به وسیله آن که یک لینک متصل به درگاه پرداخت و حساب بانکی شما است، می توانید مبلغ صورت حساب های خود را از مشتری ها بدون دادن شماره کارت و فقط با ارسال یک لینک پرداخت بگیرید.
از زرین لینک می شود هم در وب سایت و هم در اپلیکیشن خود استفاده کنید و هم می توانید در شبکه های اجتماعی از این لینک پرداخت استفاده نمایید.


ویژگی های زرین لینک

برخی از ویژگی های زرین لینک به شرح زیر است:

  • لینک پرداخت شخصی 
  • کد تخفیف
  • عدم محدودیت انتقال وجه
  • تکمیل فرایند خرید

زرین پلاس

زرین پلاس یک  ابزار هوشمند سود دهی است که کاربرانی که عضو زرین پلاس هستند می توانند از فروشگاه های طرف قرار داد با زرین پال خرید کنند و 40 درصد از هزینه ای که آن ها پرداخت می کنند در پنل کاربری شان عودت داده می شود و دوباره می توانند از آن مبلغ برای خرید های بعدی یا دیگر امکانات اپلیکیشن زرین پال استفاده کنند.


ویژگی های زرین پلاس

برخی از ویژگی های زرین پلاس به شرح زیر است:

  • افزایش مشتری 
  • افزایش فروش
  • باشگاه مشتریان اختصاصی
  • انگیزه سازی برای تکرار خرید مشتری

زرین کارت

زرین کارت یکی دیگر از محصولات درگاه پرداخت زرین پال است که یک محصول فیزیکی است که با کارت بانکی معمولی هیچ تفاوتی از نظر فیزیکی ندارد و از تمامی امکانات یک کارت بانکی معمولی برخوردار است با این تفاوت که اگر از زرین کارت استفاده نمایید در روز های سه شنبه کارمزد های شما رایگان می شود.


ویژگی های زرین کارت

برخی از ویژگی های زرین کارت به شرح زیر است:

  • کاهش کارمزد
  • کارمزد رایگان 
  • عضو شبکه بانکی کشور
  • سهولت انتقال وجه

تسهیم وجوه

تسهیم وجوه یا درگاه پرداخت اشتراکی به افرادی که در کسب و کار اینترنتی شان شریک دارند این امکان را می دهد که درآمد حاصل از فروش محصولات و یا خدمات در سهم ها و درصد های مختلف بین شریک های تجاری تقسیم شود و به طور جدا از هم به حساب هر یک از شریک ها واریز شود. 


ویژگی های تسهیم یا درگاه پرداخت اشتراکی 

برخی از ویژگی های تسهیم یا درگاه پرداخت اشتراکی به شرح زیر است:

  • ایجاد حس اطمینان بین شریک ها و ذی نفع های تجاری
  • آسان سازی امور مالی بین شریک های تجاری
  • امکان واریز سهم شرکا به صورت دستی و خودکار


درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال

محصول اصلی شرکت همراه پرداز درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال است که برای هر نوع کسب و کاری بسیار جامع و کاربری است. 
اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و قصد دارید که از درگاه پرداخت اینترنتی معتبر و با سابقه زرین پال استفاده کنید، لازم است که ابتدا تمامی قوانین استفاده از خدمات درگاه پرداخت زرین پال را مطالعه کنید.
                              


نحوه ثبت نام درگاه پرداخت زرین پال 

برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال لازم است که ابتدا وارد سایت زرین پال به نشانی : https://www.zarinpal.com شوید و سپس در صفحه اصلی این وب سایت از قسمت محصولات، درگاه پرداخت را انتخاب نمایید و روی کادر زرد ساخت درگاه پرداخت کلیک کنید و مراحل ثبت نام را با مدارکی که از شما می خواهد تکمیل نمایید تا احراز هویت شوید و درگاه پرداخت اینترنتی شما فعال شود.
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.