درگاه پرداخت رایگان

درگاه پرداخت رایگان

حتما می دانید که دریافت خدمات بی نقص و با کیفیت نیازمند پرداخت هزینه آن است، همه جای دنیا همین است! همان طور که اگر مشتری شما این حرف را بزند شما خواهید گفت من محصولی با کیفیت به شما عرضه می کنم چگونه ممکن است که با قیمتی کمتر از قیمت خرید آن را بفروشم. در هر حال همه دنبال کیفیت در خدمات دریافتی هستند و تلاش شبانه روزی سیزپی نیز آن است که روز به روز بر دامنه خدمات و به تناسب آن بر کیفیت خدمات بیفزاید.

اندر حکایت درگاه پرداخت رایگان

مقدمه ای که به آن اشاره شد  گویای  این است که با دریافت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی پکیج کامل قابلیت ها و امکانات  سیزپی در اختیار پذیرندگان قرار می گیرد و در ازای آن نیز وجهی مطالبه نمی شود. فقط کارمزد دریافت می شود تا بتوان این خدمات را به روز نگه داشت. از هزینه های نیروی انسانی که 24 ساعته در حال پشتیبانی هستند گرفته تا هزینه های پایدار نگه داشتن درگاه پرداخت. کارمزد سیزپی بسیار کمتر از کارمزد دریافتی سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت اینترنتی می باشد.  اگر همه این حرف ها شما را قانع نکرد و باز هم گفتید چرا باید کارمزد پرداخت کنم؟ باید از سرویس جدیدی رونمایی کنیم به نام "سرویس مدیریت کارمزد" به کمک این سرویس شما این اختیار را دارید تا درگاه پرداخت خود را به گونه ای مدیریت کنید تا پرداخت کارمزد به عهده خریدار شما باشد. در واقع کل مبلغ خرید بدون کسر کارمزد به حساب شما واریز می شود. در نظر داشته باشید که به ازای هر خرید از سایت شما یک پیامک واریز وجه برایتان ارسال می شود که این پیامک ها نیز رایگان بوده و بابت آن هزینه ای دریافت نمی شود بد نیست بدانید تعرفه ارسال پیامک در سیستم بانکی در سال 99 معادل 15 هزار تومان است. با همه این اوصاف ترجیح شما چیست؟

 ارزش افزوده های سیزپی:

1- به جای یک شماره حساب، چند شماره حساب اعلام کنید تا وجوه بین حساب ها تقسیم شود. ( خدمات تسهیم )

2- لوگو و نام فروشگاه خود را در صفحه پرداخت شاپرک درج کنید.

3- تسویه به موقع و آن تایم

4- امکان ساخت لینک پرداخت شخصی

5- تجهیز پیج اینستاگرام به درگاه پرداخت

6- صدور فاکتور آنلاین برای سفارشات

7- ایجاد فرم پرداخت اختصاصی برای فروشگاه

8- اتصال پایدار و بدون قطعی

9- عدم نیاز به مراجعه به بانک های مختلف

10- امکان معرفی شماره حساب در هر یک از بانک های کشور (عدم نیاز به افتتاح حساب نزد بانک خاص)

11- امکان کسب درآمد مستمر از طریق سیستم همکاری در فروش

12- مدیریت فروش اقساطی کالا و خدمات

 

بیشتر بدانید : ساخت درگاه پرداخت رایگان

 

خبر خوب، جهش استفاده از خدمات الکترونیک

در پی تغییر ذائقه مردم پس از شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از روش های سنتی پرداخت افت کرده است. این یعنی بیشتر  افراد تمایل دارند تا خریدهای خود را غیرحضوری انجام دهند و پرداخت های خود را نیز اینترنتی انجام دهند. این یک خبر خوب برای فروشگاه های آنلاین است چرا که نیازی به داشتن هزینه های سنگین اجاره مغازه و ... ندارید و با داشتن یک وب سایت می توانید به فروش خود ادامه دهید. می توانید از روش های نوین پرداخت مانند لینک پرداخت اختصاصی استفاده کنید و از دادن شماره کارت اجتناب  و به راحتی پول دریافت کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.