درگاه پرداخت درون برنامه‌ای چیست؟

درگاه پرداخت درون برنامه‌ای چیست؟

 

 اگر شما هم پرداخت‌های غیرحضوری با استفاده از درگاه پرداخت را به حضوری در بانک یا کار با ای‌تی‌ام ترجیح می‌دهید، حتماً با درگاه پرداخت درون برنامه‌ای آشنا هستید. با کمک درگاه پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید از طریق تلفن همراه خود وارد درگاه پرداخت شده و پرداخت را در کمترین زمان انجام دهید.

 این نوع سرویس با یک برنامه ادغام شده و انجام شدن تراکنش کاربران را سرعت می‌بخشد. حتماً تابه‌حال برنامه‌های زیادی روی گوشی همراه خود نصب کرده‌اید که نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند. با پرداخت مبلغی عموماً می‌توانید برنامه‌ای را نصب کرده یا حتی آن را ارتقا دهید.

 شما از چگونگی پرداخت درون برنامه‌ای مطلع هستید؟ آیا برای انجام پرداخت مبلغ باید از برنامه بیرون رفت؟ تمام این کارها به‌راحتی با استفاده از درگاه پرداخت درون برنامه یا همان پرداخت‌های تلفن همراهی انجام می‌شود.

 در این مقاله قصد داریم درباره درگاه پرداخت درون برنامه‌ای صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 پرداخت درون برنامه‌ای چیست؟

 هر اپلیکیشنی می‌تواند پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشد و پرداخت هزینه را برای کاربران خود آنلاین و راحت کند. برای داشتن پرداخت درون برنامه‌ای نیاز به درگاه پرداخت درون برنامه‌ای یا همان IAP دارید. این نوع درگاه پرداخت اینترنتی به توسعه اپلیکیشن‌ها کمک بسیاری می‌کنند و اگر صاحب این نوع کسب‌وکار هستید، حتماً به داشتن این ویژگی برای اپلیکیشن خود فکر کنید.

 شما از درگاه پرداخت‌های زیادی می‌توانید برای کسب‌وکار خود استفاده کنید، فقط کافی است درگاه پرداخت مدنظر شما از سمت بانک مرکزی و سامانه شاپرک مجوز لازم برای فعالیت را داشته باشد. سیزپی نیز از شرکتههای ارائه دهنده درگاه پرداخت است که از سمت بانک مرکزی و سامانه شاپرک مجوز دریافت کرده است.

 مبلغ و اطلاعات دیگر به‌صورت خودکار در درگاه پرداخت درون برنامه‌ای سیزپی ثبت می‌شود و با این روش خطای انسانی برای انجام تراکنش‌ها به صفر می‌رسد و کاربر برای پرداخت هزینه‌ها نیز لازم نیست از برنامه خارج شود.

 

 مزایای داشتن درگاه پرداخت درون برنامه‌ای

 · تسریع فرایند خرید بیشتر شدن سرعت در خرید

 · امنیت بالا و کم شدن احتمال خطای انسانی

 · آسان شدن فرایند خرید و پرداخت

 · بهبود تجربه کاربر

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 نحوه ثبت درگاه پرداخت درون برنامه‌ای

 برای الحاق درگاه پرداخت درون برنامه‌ای به برنامه‌ها دو راه متفاوت وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

 

 مکانیزم webview

 به کمک مکانیزم webview درگاه پرداخت اینترنتی درون برنامه ایجاد می‌شود. از این طریق کاربر می‌تواند با ثبت اطلاعات کارت بانکی خود تراکنش موردنظر را به‌راحتی از طریق درگاه انجام دهد.

 

 از طریق API

 برای استفاده از این روش می‌توانید از امکانات نرم‌افزارهای شرکت معتبری مانند سیزپی استفاده کرده و API دریافت کنید. با گرفتن API که وظیفه دارد اپلیکیشن و درگاه پرداخت را با یکدیگر ارتباط دهد. بعد از این کار نیز کاربر می‌تواند با ثبت اطلاعات خود در برنامه پرداخت تراکنش را انجام دهد. این کار به‌صورت خودکار انجام شده و کار برای کاربر شما راحت خواهد بود.

 

 و در پایان

 از طریق درگاه پرداخت درون برنامه‌ای در اپلیکیشن‌های موبایل و نرم‌افزارهای کاربردی پرداخت آنلاین انجام دهید. درگاه پرداخت سیزپی با سال‌ها تجربه محیط امنی برای پرداخت کاربران اپلیکیشن شما به وجود می‌آورد.

 به یاد داشته باشید که با استفاده از درگاه پرداخت سیزپی کمترین کارمزد را برای تراکنش‌های خود پرداخت خواهید کرد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت‌نام و درخواست درگاه پرداخت سیزپی با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.