درگاه پرداخت تستی

درگاه پرداخت تستی

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که ابتدا تمایل دارید نتیجه یک مسئله را به طور کامل بدانید و سپس برای حل آن اقدام نمایید، این نوشتار را تا انتها مطالعه کنید.
ممکن است برخی از افراد تمایلی نداشته باشند که به صورت اینترنتی در ابتدای هر کاری اطلاعات و مشخصات خود را به طور کامل در اختیار آن وب سایت قرار دهند و سپس بتوانند از خدمات آن سایت مطلع شوند و یا استفاده نمایند.
برخی از کاربران اینترنتی دوست ندارند که در یک پلتفرم و یا وب سایت مبهم اطلاعات شخصی خود را وارد کنند.
برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی تقریبا در تمامی وب سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت (بانک ها و پرداخت یار ها) نیاز است که شما ابتدا بسیاری از اطلاعات و مشخصات شخصی خود را وارد نمایید و ثبت کنید تا بتوانید به طور کامل از کارکرد درگاه پرداخت انتخابی و تمامی خدماتی که ارائه می دهد مطلع شوید و استفاده کنید.


بیش تر بدانید: رابطه هوش مصنوعی و پرداخت الکترونیک چیست ؟


اگر شما از آن افرادی هستید که دوست دارید قبل از این که در یک سایت ارائه دهنده درگاه پرداخت به طور کامل عضو شوید و احراز هویت شوید، آن درگاه پرداخت را تست نمایید که اگر به کار شما نیامد ثبت نام را ادامه ندهید، باید به این نکته توجه داشته باشید که درگاه پرداخت انتخابی تان قادر باشد که به شما درگاه پرداخت تستی ارائه بدهد.
قبل از این که متوجه شویم که درگاه پرداخت اینترنتی انتخابی ما درگاه پرداخت تستی به ما ارائه می دهد یا خیر، بهتر است ابتدا بدانیم که درگاه پرداخت تستی چگونه عمل می کند و با تعریف آن آشنا شویم.


درگاه پرداخت تستی چیست ؟


درگاه پرداخت تستی یک درگاه پرداختی است که برخی از ارائه دهندگان درگاه پرداخت اینترنتی به شما می دهند. بدون آن که نیاز باشد به حساب بانکی شما وصل شود، کدمالیاتی داشته باشید و یا اینماد بگیرید، شما می توانید آن درگاه را با اسمی که خودتان برای درگاه انتخاب می کنید از نظر کلید ها، چگونه نمایش دادن نام درگاه پرداخت، افزونه و پلاگین ها، اطلاعاتی که از پرداخت کننده می خواهد و هر مسئله دیگری که برای شما مهم است تست کنید و تا آخرین مرحله پرداخت پیش بروید ولی نمی توانید پرداخت موفقی داشته باشید.

 

چگونه متوجه شویم که درگاه پرداخت اینترنتی انتخابی ما درگاه پرداخت تستی به ما ارائه می دهد؟


معمولا همه درگاه های پرداخت این قابلیت را یعنی درگاه پرداخت تستی را ندارند که بخواهند به شما بدهند و شما اگر تست کردن درگاه پرداخت قبل از این که بخواهید درگاه پرداخت را دریافت کنید برایتان دارای اهمیت زیادی است باید به توضیحاتی که در سایت درگاه پرداخت انتخابی تان نوشته شده است توجه کنید و به خوبی مطالب سایت در مورد ارائه درگاه پرداخت تستی را مطالعه نمایید.


بیش تر بدانیم: نکات مهم در انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


اما ممکن است که درگاه پرداخت انتخابی شما در وب سایت خود هیچ اشاره ای به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی تستی نکرده باشد. در این شرایط که درگاه پرداخت انتخابی شما در خصوص ارائه درگاه پرداخت تستی در وب سایتش هیچ مطلبی آپلود نکرده است، بهتر است که به قسمت پشتیبانی وب سایت ارائه دهنده درگاه پرداخت مراجعه کنید و در چت آنلاین و یا تماس تلفنی از پشتیبان های سایت در مورد ارائه درگاه پرداخت تستی سئوال بپرسید و اگر این امکان را داشتند که به شما به صورت تستی درگاه پرداخت بدهند از آن ها بخواهید که برای استفاده از درگاه پرداخت تستی شما را راهنمایی کنند.

بیش تر بدانیم: درگاه پرداخت جعلی چیست ؟


از کدام درگاه پرداخت، درگاه پرداخت تستی بگیریم ؟


اگر می خواهید که قبل گرفتن درگاه پرداخت اصلی و احراز هویت شدن با مدارک و مشخصات کامل درگاه پرداخت بگیرید و از درگاه به صورت امتحانی استفاده نمایید بهتر است که از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده نمایید.


بیش تر بدانیم: درگاه پرداخت بدون احراز هویت


چگونه درگاه پرداخت تستی بگیریم ؟


برای این که از درگاه پرداخت تستی سیزپی استفاده نمایید لازم است که از google وارد وب سایت این درگاه پرداخت شوید و سپس ثبت نام کنید تا وارد پنل کاربری تان شوید و در نهایت از تمامی خدمات این درگاه پرداخت (مانند: فاکتور آنلاین، لینک پرداخت، افزونه ها، کلید های درگاه و ...) به صورت رایگان تست بگیرید و اگر تست ها موفق بود و متوجه شدید که درگاه پرداخت سیزپی نیاز های شما را پاسخ گو است، از قسمت درگاه مستقیم ثبت نام را تکمیل نمایید تا احراز هویت شوید و درگاه پرداخت شما به صورت واقعی فعال و قابل استفاده شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.