درگاه پرداخت برای سایت فروشگاهی

درگاه پرداخت برای سایت فروشگاهی

درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت های فروشگاهی به گونه ای عمل می کند که باعث می شود تا شما به راحتی بیش ترین فروش را داشته باشید و بابت گرفتن پول از مشتری هنگام سفارش مشکلی برای شما پیش نمی آید و از همه مهم تر این که از شر کلاهبرداران اینترنتی تا حد زیاد در امان هستید؛ زیرا ابتدا پول را دریافت می کنید و سپس محصول خود را تحویل می دهید. ولی باز هم با وجود داشتن درگاه پرداخت اینترنتی بایستی حواس خود را جمع کنید تا دچار فیشینگ نشوید و یک درگاه پرداخت امن و معتبر باعث می شود که شما در دام فیشینگ و کلاه برداری های افراد سود جو گرفتار نشوید.  


برای مطالعه بیش تر: فیشینگ و کلاهبرداری سایبری چیست ؟


از مهم ترین ویژگی های درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت های فروشگاهی می شود به این مزیت اشاره کرد که آن باعث فروش بهتر می شود و فروشنده به صورت کاملا امن پول خود را بابت فروش محصولات بدست می آورد و دیگر نیاز به تسویه بعد از ارسال محصول و ارسال دستگاه کارت خوان همراه با پیک یا پستچی نخواهد بود. 


بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت برای سایت


در حال حاضر برای اکثر سایت ها با هر زبان برنامه نویسی می شود افزونه درگاه پرداخت قرار داد. به علاوه درگاه پرداخت شما می توانید از لینک پرداخت و یا کد کیو آر نیز استفاده کنید، زیرا همه این روش های پرداخت به درگاه پرداخت اینترنتی متصل می شوند.


ویژگی های یک درگاه پرداخت کامل برای فروشگاه اینترنتی شما


همیشه سعی کنید هنگام انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی، موردی را انتخاب نمایید که به غیر از درگاه پرداخت معمولی بودن برای وب سایت فروشگاهی تان خدمات و امکانات دیگری نیز برای ارائه داشته باشد. برخی از خدماتی که یک درگاه پرداخت کامل می تواند ارائه دهد به شرح زیر است:

لینک پرداخت اینترنتی: لینک پرداخت یکی از خدماتی است که درگاه پرداخت می تواند ارائه دهد و به این شرح است که شما اگر مشتری حضوری و یا تلفنی دارید و یا حتی اگر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز فروش داشته باشید، می توانید از این لینک به عنوان شماره کارت بانکی استفاده کنید.


دانستنی: لینک پرداخت


فاکتور آنلاین: اگر شما امکان ارسال فاکتور آنلاین داشته باشید می توانید لیستی از اقلام خریداری شده با نام محصولات و تعداد و اندازه های آن و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده برای مشتری های خود ارسال کنید تا مشتری شما در همان لحظه از طریق لینک موجود در فاکتور، مبلغ درج شده در آن را پرداخت کند.


بخوانید: فاکتور آنلاین و مزایای آن

 

کد QR: کیو آر کد در سال های اخیر کاربرد بسیاری پیدا کرده است. مخصوصا در کسب و کار های حضوری می تواند کارساز باشد. کد QR یک بارکد رمزنگاری شده است که به حساب شما وصل است و مشتری هنگام پرداخت با اسکن کردن کد QR به صفحه پرداختی که به حساب فروشنده است وصل می شود و در آن جا می تواند پرداخت را انجام دهد.


شاید برایتان جالب باشد: استفاده از کد کیوآر به جای کارتخوان


مواردی که در بالا ذکر گردید بخشی از ویژگی ها و خدماتی بود که درگاه های پرداخت قادر به ارائه آن ها هستند. اما همواره توجه داشته باشید که تمامی شرکت های پرداخت یار قادر به ارائه همه ی خدمات پرداخت اینترنتی نیستند. تنها ارائه کننده درگاه پرداخت که همه نوع خدمات پرداخت اینترنتی نوین را به شما در یک پنل ارائه می دهد، فقط درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است.
درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی بسیار امن است و ضمن این که مورد تایید شاپرک و بانک مرکزی می باشد شما می توانید با خیال راحت درگاه پرداخت سیزپی را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید زیرا این درگاه پرداخت قابلیت پشتیبانی هر زبان برنامه نویسی را دارد.
یکی از مهم ترین مزیت های درگاه پرداخت سیزپی این است که شما از این درگاه پرداخت برای وب سایت فروشگاهی تان می توانید استفاده کنید و هم برای فروش های خارج از وب سایت خود می توانید از امکانات دیگر این درگاه پرداخت مانند لینک پرداخت استفادده نمایید.


نحوه دریافت درگاه پرداخت 


برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی نیاز است که از طریق موتور جست و جو گر google درگاه پرداخت سیزپی را جست و جو نمایید و سپس وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و ثبت نام کنید تا احراز هویت شده و درگاه پرداخت شما با تمامی امکانات پرداخت اینترنتی فعال شود.
 

خاتمه 

در این مقاله بسیاری از مزایای دریافت درگاه پرداخت را برای شما ذکر نمودیم. در صورتی که صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و می  خواهید یک درگاه پرداخت ایمنی را برای وبسایت فروشگاهی تان ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم با ما در ارتباط باشید. زیرا کارشناسان ما در سیزپی تمامی سوالات شما را پاسخ گفته و شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. در نهایت بعد از کسب اطلاعات و بررسی های تکمیلی می توانید نسبت به ایجاد درگاه بانکی فروشگاهی خود اقدام کنید.  


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.