درگاه پرداخت برای اپلیکیشن

درگاه پرداخت برای اپلیکیشن

به هر نرم افزاری که بتوان آن را روی گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ­تاپ، تبلت یا هر وسیله ای که سیستم عامل داشته باشد نصب کرد، اپلیکیشن گفته میشود. خب این روزها همه در حال استفاده از گوشی های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف هستند از اپ های مربوط به ادیت عکس گرفته تا انواع بازی ها، شبکه های اجتماعی مانند کلاب هاوس و اینستاگرام و غیره. 36 میلیون کاربر ایرانی اینترنت در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند.  بیش از ۲۴ میلیون نفر کاربر بازی‌های موبایلی هستند. حجم مبادلات مربوط به تجارت الکترونیک به بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان در سال رسیده است. اما آیا تا به حال به فکر راه انداختن کسب و کاری در این حوزه افتاده اید؟ یا اینکه دسترسی به خدمات خود را به کمک اپلیکیشن راحت تر کنید؟

مثلا یک رستوران با طراحی اپلیکیشن امکان سفارش غذا و پرداخت در همان اپ را می دهد. یا یک مربی ورزشی با ارائه برنامه های ورزشی در اپلیکیشن به درآمد زایی می پردازد. افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه به وب سایت، اپ مورد نظر را باز کرده و از آن استفاده کنند ، نرخ استفاده از اپلیکیشن به جهت سهولت استفاده از آن نسبت به سایت بسیار بیشتر شده است.  اما فارغ از اینکه هدفتان از داشتن اپلیکیشن چیست برای گرفتن درگاه پرداخت برای اپلیکیشن به چه صورتی باید عمل کرد؟

مرتبط بخوانید: دریافت درگاه پرداخت

همان طور که می دانید داشتن درگاه پرداخت به سختی گذشته نیست و هر کسب و کاری حتی کسب و کار خانگی می تواند صاحب یک درگاه پرداخت باشد. کافیست در سایت سیزپی درخواست خود را ثبت نمایید، اپلیکیشن باید دارای محصولی برای فروش باشد و در صورت تکمیل نبودن اپ درخواست شما رد می شود، حال اگر نرم افزار موبایلی شما کامل باشد درگاه اپلیکیشن فعال می شود و می توانید آن را در اپ خود استفاده کنید. با فعالسازی درگاه پرداخت تعدادی کد و کلید برای شما فعال می شود، به کمک مستندات راه اندازی درگاه پرداخت سیزپی می توانید مراحل راه اندازی را طی کنید. در این نوع درگاه خریدار با ذخیره کردن شماره کارت خود، در خریدهای بعدی احتیاجی به وارد کردن شماره کارت نخواهد داشت. بعد از انجام تراکنش موفق ، پیامکی حاوی نام واریز کننده و موبایل ایشان و مبلغ تراکنش برای شما ارسال می گردد. Google

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.