درگاه پرداخت بدون نیاز به وب سایت

درگاه پرداخت بدون نیاز به وب سایت

درست است که قبلا گرفتن درگاه پرداخت مستلزم داشتن وب سایت بود اما کسب و کار ها آنقدری پیشرفت کردند که حتی در بستر شبکه های اجتماعی نیز فروش دارند و فروششان متکی به سایت نیست، پس اگر به عنوان صاحب بیزنس صرفا فروش تلفنی دارید یا صرفا از طریق پیج اینستاگرام فروش دارید یا هم سایت دارید و هم پیج اینستا دارید می توانید از درگاه پرداخت جهت دریافت وجه سفارشات استفاده کنید. درگاه پرداخت می تواند جایگزین امن ارسال شماره کارت باشد، درگاه پرداخت می تواند گزارشات فروش را یکجا و طی یک پنل در اختیار شما قرار دهد، درگاه پرداخت اینترنتی می تواند به افزایش فروش منجر شود.

این طور می شود اثبات کرد که اگر خودتان تجربه خرید از طریق دایرکت اینستاگرام داشته باشید می بینید که باید پیام های زیادی رد و بدل کنید تا محصولی را بخرید این موضوع هم برای ادمین پیج هم برای خریدار خسته کننده خواهد بود، حال فرض کنید جهت خرید یک لینک برای مشتری ارسال شود که این لینک حاوی مبلغ سفارش بوده و قسمتی را برای درج نام خریدار و شماره تماس و آدرس و کدپستی دارد و حتی می توان نوع محصول را انتخاب کرد بعد از پرداخت از طریق درگاه پرداخت سیزپی، گزارش کامل آن و جزئیات پرداخت و اطلاعات پرداخت کننده در پنل سیزپی قابل گزارش گیری خواهد بود، نیازی به چت های طولانی ندارد و این گونه امکان کلاهبرداری نیز به نزدیک صفر متمایل خواهد شد چرا که هستند کسانی که با کمک اپ رسیدساز یک رسید جعلی ساخته و برای شما ارسال می کنند و شما هم سفارش را ارسال می کنید.

هستند کسانی که در وبلاگ یا در آپارات به فروش خدمات می پردازند حتی این گونه اشخاص هم میتوانند لینک پرداخت ساخته و از آن در بلاگ و جاهای دیگر استفاده کنند.  اما لینک های پرداخت سیزپی قابلیت ارسال از طریق پیامک را داشته و در صورتی که نوع کسب و کارتان مثلا صندوق قرض الحسنه یا خیریه است به راحتی می توانید برای گروه مخاطبان خود لینک پرداخت را ارسال کنید این لیست می تواند در قالب اکسل باشد و با وارد کردن اکسل در پنل سیزپی می توانید به راحتی لینک را به دست دیگران برسانید. Google

از کجا بدانیم واریز انجام شده یا نه ؟ بعد از انجام هر عملیات پرداختی ابتدا یک پیامک معادل با وجه پرداختی و شماره ارجاع و ساعت واریز برای شما پیامک می شود، در لحظه از طریق پنل نیز می توانید گزارش بگیرید. پنل اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد نام واریز کننده و آدرس و کد پستی نیز قابل نمایش خواهد بود.

با پیشرفت روش های فروش، پیشنهاد می کنیم از روش های نوین پرداختی نیز استفاده کنید.

 

پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید:  چگونه درگاه پرداخت بسازیم


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.