درگاه پرداخت با مبلغ دلخواه

درگاه پرداخت با مبلغ دلخواه

در مورد لینک پرداخت بسیار توضیح داده ایم به صورت خلاصه وار باید بگوییم اگر مشتری حال رفتن به سایت و ثبت سفارش را ندارد، یک لینک پرداخت برای وی ارسال کنید تا از طریق همان لینک هم سفارش ثبت کند هم مبلغ آن را واریز کند. لینک پرداخت همان طور که از نامش پیداست یک لینک اینترنتی دارای آدرس مشخص است، هر کدام از این لینک ها منحصر به فرد بوده و امکان درج آیدی تکراری برای لینک وجود ندارد. Google

لینک پرداخت، دارای یک URL می باشد که با کلیک روی آن به یک صفحه پرداخت اینترنتی منتقل می­شویم. این صفحه پرداخت دارای یکسری آیتم از جمله مبلغ می باشد که باید حتما تکمیل گردد تا زمانی که گزینه پرداخت را انتخاب کردیم بتوانیم به درگاه پرداخت منتقل شویم. در صفحه پرداخت سیزپی امکاناتی که مشاهده می کنیم شامل: مبلغ، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، عنوان پرداخت و ایمیل می باشد، در لینک پرداخت امکان درج لوگو فراهم شده است تا بتوان نشان تجاری کسب و کار را به نمایش درآورد، در بخشی از این لینک می­بینیم که می­شود در مورد کسب و کار و محصولات مطلب نوشت و در دید مشتری قرار داد. اما لینک پرداخت می تواند دارای مبلغ مشخصی باشد یا نباشد. اگر بخواهیم لینک دارای مبلغ مشخصی باشد نسبت به ساخت آن از طریق پنل کاربری اقدام می­کنیم، به این صورت که لینک را انتخاب می کنیم مبلغ مورد نظر را درج می­کنیم و گزینه ثبت را می زنیم و حالا با باز کردن لینک می بینیم امکان تغییر مبلغ وجود ندارد.

لینک پرداخت اگر از طریق پیامک به شماره موبایل مشتری ارسال شود تبدیل می شود به فاکتور آنلاین که هر فرد در سازمان می تواند دارای کاربری جداگانه باشد و نسبت به ارسال فاکتور اقدام کند. فاکتور آنلاین سیزپی جایگزین دستگاه پوز سیار می باشد و فاقد هزینه ها و مشکلاتی نظیر عدم آنتن دهی، تمام شدن رسید کاغذی، خرابی دستگاه و نظایر آن می باشد. روی آوردن به روش های جدید پرداخت امری اجتناب ناپذیر است.

راستی لینک پرداخت با مبلغ دلخواه می تواند در سایت هم به کار رود به نحوی که با قرار دادن قسمتی تحت عنوان پرداخت آنلاین در سایت خود می توانید لینک پرداخت را تعبیه نمایید به نحوی که با انتخاب لینک، فرد به صفحه پرداخت منتقل شود. به خصوص کسانی که دنبال حمایت مالی هستند می توانند از این قابلیت استفاده کنند ولی باید پرداخت مبلغ را به عهده حامی قرار دهند و از تعیین مبالغ از پیش تعیین شده خودداری شود.

بیشتر بخوانید: دریافت درگاه پرداخت 

پس تا اینجا فهمیدیم که با ساخت لینک پرداخت در سیزپی می توانیم آنرا به گونه ای تنظیم کنیم که مشتری مبلغ را خودش وارد کند و نسبت به پرداخت اقدام کند یا مبلغ را از پیش تنظیم کنیم و قابل تغییر نباشد و صرفا نسبت به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی اقدام کند. انتخاب هر روش بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان سیزپی در تماس باشید.

"سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد"

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.