درگاه پرداخت اینستاگرام

درگاه پرداخت اینستاگرام

آیا می دانستید میتوان برای پیج اینستاگرام هم درگاه پرداخت دریافت کرد؟

این مطلب برای شمایی که در صفحه مجازی اینستاگرام به فروش محصول می پردازید بسیار مفید خواهد بود با ما همراه باشید.

اول یک نگاهی داشته باشیم به تعداد کاربران اینستاگرام در ایران:

تعداد کاربران فارسی زبان اینستاگرام بیش از 47 میلیون کاربر می باشد. این آماری است که خبرگزاری فارس در سایت خود منتشر کرده است. از این 47 میلیون کاربر بیشش از یک میلیون پیج در حال فروش محصول و خدمات خود هستند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فروش در اینستاگرام می پردازند یا قصد ورود به این بازار را دارید بهتر است بدانید برای متمایز شدن از دیگر پیج ها لازم است تمهیداتی بیندیشید. همان طور که می دانید دغدغه بسیاری از افراد دادن شماره کارت به مشتری است تا وی به یکی از ابزارهای پرداخت مانند موبایل بانک، اینترنت بانک یا خودپرداز مراجعه کند و نسبت به واریز وجه اقدام کند و رسید آن را برای شما ارسال کند. Google

 اما مشکل این روش ها کجاست؟

  1. هنگام واریز کارت به کارت  نام و نام خانوادگی صاحب کارت نمایش داده می شود که باعث ناخوشایندی برخی ها است.
  2. خروج از پیج و رفتن به سراغ ابزار پرداخت و وقفه ای که این بین اتفاق می افتد می تواند باعث پشیمانی فرد از خرید می شود.
  3. به کمک اپ های رسیدساز، رسید جعلی ساخته می شود و این گونه در دام کلاهبردارها می افتید.

راه حل چیست؟

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی دارای سازوکاری است که اجازه می دهد پیج اینستاگرام به درگاه پرداخت متصل شود. یعنی بعد از ثبت نام در سایت درگاه پرداخت سیزپی یک لینک با آیدی مشخص برای شما ایجاد می شود با کپی آن و درج در بخش بیوی پیج می توانید از مشتریان خود بخواهید تا واریزی ها را از طریق لینک پرداخت شخصی شما انجام دهند. در این لینک پرداخت اطلاعاتی نظیر نام واریز کننده، شماره تماس، ایمیل و آدرس خریدار درج می شود، این گونه تمام اطلاعات خریدار را به صورت یکجا دریافت می کنید و حتی از بخش گزارش ها به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت. گذاشتن لینک پرداخت در اینستاگرام باعث ایجاد حس اطمینان در خریدار می شود و به عبارتی به کسب و کار شما هویت می بخشد. مزیت درگاه پرداخت اینستاگرام در عدم نیاز به داشتن سایت، اپلیکیشن یا نرم افزار است و مستقل از همه این ها قابلیت استفاده دارد. دیتاهای خریداران همیشه در سیزپی باقی می ماند و شما با گزارشگیری از آن ها می توانید نسبت به تبلیغات اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: سایت بهتر است یا اینستاگرام

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.