درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک

درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد شده است و صاحبان این نوع فروشگاه ها  این سوال را دارند که پرداخت آنلاین فروشگاه خود را چطور در سریع ترین زمان و با بیشترین خدمات ممکن راه اندازی کنند؟

 

نحوه ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

برای گرفتن درگاه پرداخت بانکی لازم نیست که به بانک بروید و مراحل اداری را طی کنید؛ در خانه به صورت آنلاین و به صورت غیر حضوری می توانید درخواست درگاه پرداخت اینترنتی خود را به شرکت های پرداخت یار که زیر نظر بانک مرکزی و شاپرک مجاز به انجام فعالیت می باشند، ارسال کنید. با گرفتن درگاه پرداخت برای مشتریان خود امکان خرید و پرداخت آنلاین را فراهم می کنید بدون اینکه از روش های سنتی و کارت به کارت برای دریافت هزینه های خود استفاده کنید.

هر کسب و کاری که نیاز به  دریافت وجه به صورت آنلاین داشته باشد می تواند از درگاه پرداخت استفاده کند. سایت فروشگاهی، فروشگاه اینستاگرامی، خیریه ها، فریلنسر ها، پرداخت شارژ ساختمان و... همه  می توانند از درگاه پرداخت استفاده کنند.

سیزپی یکی از شرکت های پرداخت یار است که درگاه پرداخت مستقیم چهار بانک را به طور همزمان فعال می کند. هزینه راه اندازی درگاه پرداخت سیزپی رایگان است و تنها شما باید به ازای هر تراکنش کارمزدی را پرداخت کنید و کارمزد 1% مبلغ هر تراکنش است سقف این کارمزد 1000 تومان است یعنی شما اگر تراکنش هایی با مبالغ بالای  100 هزار تومن داشته باشید تنها فقط 1000 تومن کارمزد از شما دریافت می شود. هم چنین این کارمزد قابلیت مدیریت دارد بدین صورت که پرداخت کننده علاوه بر پرداخت هزینه محصول یا خدمت ارائه شده از فروشگاه اینترنتی شما، کارمزد را نیز پرداخت می کند یا اینکه شما به عنوان صاحب فروشگاه، خودتان کارمزد را پرداخت کنید.

تسویه در درگاه سیزپی نیز طبق سیکل شاپرک به صورت روزانه می باشد. تسویه به صورت خودکار انجام می شود و نیازی نیست که درخواست تسویه خود را ثبت کنید. سیزپی ماژول و افزونه های مختلفی برای سایت های مختلف دارد که می توانید از قسمت مستندات سایت سیزپی آن ها را دانلود و نصب نمایید سپس با وارد کردن کد های API در تنظیمات افزونه، سایت خود را به درگاه پرداخت متصل نمایید.

قابلیت شخصی سازی درگاه پرداخت در سیزپی ممکن است، شما می توانید فاکتور آنلاین را همراه با اضافه کردن قابلیت هایی که مختص کسب و کار شما هست برای مشتریان خود ارسال کنید که این فاکتور انلاین به صفحه درگاه پرداخت لینک می باشد. در صفحه درگاه پرداخت شاپرک شما می توانید نام فروشگاه و لوگو کسب و کارتان را نمایش بدهید که مشتریان مطمئن شوند که پرداخت درستی انجام می دهند.

 بیشتر بخوانید: دریافت وجه با فاکتور آنلاین

برای استفاده از درگاه پرداخت سیزپی کافیست که به سایت مراجعه کنید و مدارک خود شامل کارت ملی و شناسنامه را برای احراز هویت آپلود نمایید و اطلاعات خواسته شده را نیز تکمیل نمایید. سپس بعد از تایید نهایی می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.