درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار شما

درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار شما

همه ی شرکت ها و افرادی که در حال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و طراحی یک وب سایت فروشگاهی هستند یا شرکت ها و افرادی که یک کسب و کاری غیر اینترنتی دارند و برای فروش و معرفی کالا ها و خدمات خود در حال راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی هستند، بی شک به یک درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارند.
برخی از افراد و شرکت هایی هم هستند که می خواهند کسب و کار خود را به صورت اینترنتی و آنلاین پیش ببرند ولی ممکن است که به جای ساختن یک سایت که ممکن است برای آن ها هزینه بر هم باشد از شبکه های اجتماعی و برخی از پیام رسان ها برای معرفی و فروش کالا ها و خدمات خود استفاده کنند که در این صورت، باز هم آن ها به یک درگاه پرداخت یا لینک پرداخت اینترنتی نیاز پیدا خواهند کرد.


بیش تر بدانید: لینک پرداخت چیست ؟


اگر شما هم در حال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا حتی در حال اینترنتی کردن کسب و کار غیر اینترنتی تان هستید و می خواهید برای فروشگاه آنلاین خود از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید ولی نمی دانید که چگونه و از کجا برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی یا لینک پرداخت باید اقدام کنید، در ادامه این مطلب به طور کامل و مفید شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه به آسانی درگاه پرداخت یا لینک پرداخت برای کسب و کار خود دریافت نمایید. 
قبل از این که به سر اصل مطلب یعنی چگونه دریافت کردن درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار شما برویم بهتر است ابتدا یک تعریف کلی از مفهوم درگاه پرداخت اینترنتی و مزایا و معایب آن را با هم در زیر مرور کنیم و سپس به سراغ نحوه گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی و لینک پرداخت آنلاین برویم.


درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟ 


اگر بخواهیم به زبان ساده و عامیانه توضیح دهیم که درگاه پرداخت اینترنتی چیست باید بگوییم که درگاه پرداخت اینترنتی یک وسیله ای است که به صورت آنلاین و آنی به افراد اجازه جابه جایی پول را می دهد.
زمانی که کسب و کاری از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می کند به مشتری های خود این امکان را می دهد که به صورت غیر حضوری و اینترنتی و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی اش پول خرید هایی که می کند را به حساب صاحب کسب و کار انتقال دهد.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی مزایای و معایبی به همراه دارد که مزایای آن باعث شده است سالانه کسب و کار های زیادی به استفاده از درگاه پرداخت، لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و ... روی بیاورند. در قسمت بعدی این مطلب شما با مزایا و معایب درگاه پرداخت اینترنتی بیش تر آشنا خواهید شد.


مزایای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار ها


استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی مزیت هایی را در بردارد که ما به برخی از آن ها در زیر اشاره کرده ایم:

 

  •  نیاز به حضور شما و مشتری برای دریافت و پرداخت پول نیست 
  •  ابتدا پول را دریافت می کنید و سپس محصول را تحویل می دهید یا ارسال می کنید
  •  صرفه جویی در وقت مشتری و فروشنده 

 و...

بیش تر بدانید: مزایای درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


با وجود این همه مزایایی که یک درگاه پرداخت اینترنتی می تواند داشته باشد، ممکن است مواردی هم باشد که از نظر کاربر هایی که از درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار خود استفاده می کنند خوشایند نباشد و از آن مورد به عنوان معایب استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی یاد کنند و برخی از این موارد ممکن است به شرح زیر باشد:


معایب استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار ها

 

  • نحوه تسویه پول از درگاه به حساب فروشنده
  • در برخی از موارد کارمزد بالای برخی از ارائه دهنده های درگاه پرداخت اینترنتی

با وجود این معایب باز هم مزایای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بیش تر است و خیلی از کسب و کار های آنلاین از درگاه پرداخت استفاده می کنند. 
البته توجه کنید که این معایب شامل همه درگاه های پرداخت اینترنتی نمی شود و فقط در برخی از این درگاه های پرداخت این مشکلات به وجود می آید. در ادامه مطلب به شما درگاه پرداختی را معرفی می کنیم که اصلا هیچ کدام از معایب بالا را ندارد.


بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است ؟ 


بدون شک و تردید می شود گفت که بهترین درگاه پرداخت اینترنتی در ایران درگاه پرداخت سیزپی است که بهترین امکانات را بدون کارمزد و یا کم ترین کارمزد در اختیار کاربر های خود قرار می دهد و توصیه می شود که اگر می خواهید یک درگاه پرداخت بدون درد سر و با تسویه های منظم داشته باشید حتما از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده کنید.


دریافت درگاه پرداخت


چگونه درگاه پرداخت اینترنتی بگیریم ؟


برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی کافی است از طریق موتور جست و جو گر GOOGLE درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را جست و جو نمایید و وارد سایت سیزپی شوید و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنید تا احراز هویت شوید و درگاه پرداخت شما همراه با امکاناتی دیگر همچون لینک پرداخت، فاکتور اینترنتی، کد کیو آر و ... فعال شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.