درگاه پرداخت اندروید

درگاه پرداخت اندروید

به مرور زمان گوشی های هوشمند قسمتی از زندگی هریک از ما انسانها را به خود اختصاص داده اند یا بهتر است بگوئیم در اکثر بخشهای زندگی ما وارد شده اند. برای هر کاری یک برنامه و اپلیکیشن (app) وجود دارد. برای اطلاع از حال یکدیگر از پیام رسانها استفاده می کنیم و بسیاری از مطالب و موضوعات مورد نظرمان را بوسیله همین پیام رسانها با یکدیگر به اشتراک می گذاریم  یا به اصطلاح شِیر (Share) می کنیم. در شبکه های اجتماعی به بحث می نشینیم و حتی به عنوان زیر ساخت کسب و کار از آنها استفاده می کنیم. با کمی جستجو در این شبکه های اجتماعی به راحتی اشخاصی را چه حقیقی و چه حقوقی می یابیم که مشغول معرفی محصولات و خدمات خود در این شبکه های اجتماعی می باشند. به غیر از این برنامه ها که با گوشی های هوشمند به زندگی ما انسانها وارد شده اند برنامه های دیگری نیز از زیرساخت های این گوشی های هوشمند بهره می برند. بسیاری از برند ها و کسب و کار ها برای ارتباط با مشتریان و حتی همکاران خود از برنامه های مخصوص و شخصی سازی شده استفاده می کنند. اغلب در کنار سایت شرکت یا فروشگاه اینترنتی برای عرضه کالا یا خدمات اپلیکیشنی جهت استفاده کاربران در محیطهای گوشی های هوشمند ارائه کرده اند. ارائه کنندگان اپلیکیشن های دستگاه های هوشمند عموما دو یا سه نسخه از هر برنامه تولید می کنند. این سه نسخه یکی برای کاربران سیستم های اندرویدی (Android)، دیگری برای دستگاه ها با سیستم عامل iOS و  برخی دیگر نسخه سوم را برای سیستم عامل ویندوز ارائه می کنند.

درگاه پرداخت اینترنتی برای برنامه های اندروید

با ورود فروشگاههای مجازی به فضای گوشی های هوشمند شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت در راستای ایجاد سهولت در پرداخت ها به ارائه زیرساختهایی برای پشتیبانی از پرداخت وجوه در بستر این دستگاه ها و سیستم عامل ها – اندروید و آی او اس- برآمدند. هم اکنون شاهد آن هستیم که بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی امکان پرداخت وجه توسط کاربر و مشتری را دارند یعنی اگر مشتری کالا یا خدمتی را بخواهد از اپ (app) یک فروشگاه تهیه کند با انتخاب گزینه پرداخت می تواند وجه آن را نیز پرداخت نماید و فرآیند خرید را نهائی سازد.

بیشتر بدانید : نحوه ایجاد درگاه پرداخت

سیزپی نیز در راستای ایجاد رضایتمندی در میان پذیرندگان پشتیبانی شده و مشتریانشان ماژول درگاه پرداخت اندروید را ارائه کرده است. برنامه نویسانِ این فروشگاه ها و اپلیکیشن ها می توانند به سایت سیزپی مراجعه کرده و در بخش مستندات موارد مربوط به درگاه پرداخت اندروید (Android) را ملاحظه و دانلود نمایند. برای اتصال به درگاه پرداخت از طریق اپلیکیشن های اندرویدی کافی است نمونه کدها را مطالعه کرده و بخش اتصال به درگاه را در برنامه خود جایگذاری نمایند. ماژول درگاه پرداخت اندروید سیزپی مانند بقیه ماژول ها و پلاگین های پرداخت می تواند به حساب کلیه بانک ها با معرفی شماره شبا پذیرنده نزد آن بانک متصل گردد.

دانلود سورس درگاه پرداخت اندروید در سایت سیزپی رایگان می باشد و برای استفاده و اتصال به درگاه پرداخت اندرویدی سیزپی فقط کافیست در سایت سیزپی ثبت نام کنند.

مرتبط بخوانید : درگاه پرداخت درون برنامه ای چیست ؟

در بخش مذکور سیزپی علاوه بر ماژول های درگاه پرداخت اندرویدی نمونه کدهائی برای راهنمائی برنامه نویسان قرارداده است تا در زمان توسعه اپلیکیشن بتواند چراغ راه آنها باشد. در ضمن تیم پشتیبانی درگاه پرداخت سیزپی به صورت 7*24 آماده پاسخگوئی به سوالات فنی برنامه نویسان در خصوص کلیه پلاگین ها و ماژول های درگاه پرداخت سیزپی می  باشند.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.