درگاه پرداخت اختصاصی

درگاه پرداخت اختصاصی

منظور از درگاه پرداخت اختصاصی چیست

اگر از کاربران دیرین سیزپی باشید می دانید که مشتری به هنگام ورود به صفحه پرداخت نام و لوگوی سیزپی را در کنار نام فروشگاه شما می بیند حال اگر بخواهید این اتفاق رخ ندهد می توانید با ارسال درخواست خود از مزیت درج یکتای لوگو، برند و نام کسب و کار خود بهره ببرید. فعالسازی این نوع درگاه منوط به این خواهد بود که  حداقل  تعداد تراکنش که برای این سرویس در نظر گرفته شده است را در ماه داشته باشید، یعنی پس از ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، این قابلیت بعد از یکماه برای شما فعال می شود. کارمزد درگاه پرداخت اختصاصی نیز  بر اساس نوع کسب و کار و تعداد تراکنش تعیین خواهد شد..

درگاه پرداخت اختصاصی یکی از محصولات جدید سیزپی است که بعد از به روزرسانی سایت در پاسخ به نیاز دارندگان درگاه پرداخت سیزپی به سایر محصولات و خدمات اضافه شده  است.

لینک پرداخت اختصاصی

به ازای هر درگاه پرداخت برای سایت، بی نهایت لینک پرداخت هم برای شبکه های اجتماعی کسب و کار نظیر اینستاگرام و تلگرام  می توان ساخت. این همان بحثی  است که باید بتوانید تجربه یکدستی را برای مشتری ابجاد کنید مشتری شما شاید بخواهد از طریق سایت خرید کند، یا شاید بخواهد از طریق پیج اینستاگرمتان خریدش را ثبت کند، بسته به شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید می توانید تمام شبکه فروش خود را به درگاه پرداخت متصل کنید. حالتی را فرض کنید که در حال مذاکره با مشتری هستید و نظر وی را برای خرید جلب می کنید، همان لحظه و در حین گفتگو فرم پرداخت آنلاین را برای وی اس ام اس می کنید تا پرداخت خود را انجام دهد، آیا مشتری فرصت پشیمان شدن را پیدا کرد؟ مسلما پاسخ منفی است.

صدور و ارسال فاکتور اختصاصی

یکی از قابلیت های سیزپی امکان ایجاد فاکتور به مبلغ دلخواه، درج شماره فاکتور، نام کسی که فاکتور برای وی صادر شده و توضیحات فاکتور می باشد. این فاکتور با نام اختصاصی کسب و کار شما برای مشتری ارسال می شود. فاکتور آنلاین سیزپی یکی از محصولاتی است که در پی شیوع ویروس کرونا به وجود آمد تا جایگزین روش های پرداخت حضوری باشد، پرداخت هایی که به کمک دستگاه های پوز و عمدتا کارتخوان سیار انجام می شد و بعضا مشکلات خاص خود را داشت ( انتقال ویروس، تمام شدن باطری، نداشتن رسید کاغذی، خراب شدن و ...) . فاکتور اختصاصی با شعار سلامت پرداخت در کنار همراهان همیشگی خود است. اگر دارای فروش غیرحضوری و فروش تلفنی هستید این قابلیت به کمک شما خواهد شتافت.

 

پکیج ویژه و اختصاصی برای پذیرندگان با شرایط ذکر شده فعال می شود، در صورتی که تمایل دارید یکی از مشتریان VIP سیزپی باشید همین حالا در سایت درگاه پرداخت سیزپی ثبت نام به عمل آورید. کافیست از طریق ثبت تیکت اعلام کنید که می خواهید عضو ویژه سایت ما باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.