درگاه پرداخت PSP

درگاه پرداخت PSP

داشتن یک درگاه پرداخت با ریسک قطعی همراه است، در صورتی که به دلایلی نظیر مشکلات فنی، به روزرسانی زیرساخت ها و مشکلاتی از این دست درگاه پرداخت PSP قطع شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مشتری از خرید منصرف شده و از سایت خارج می شود. اما شما می توانید از طریق درگاه پرداخت سیزپی صاحب چندین درگاه پرداخت باشید تا در صورتی قطعی یکی از این درگاه ها سریعا درگاه دوم فعال شود تا شاهد نارضایتی مشتری نباشید. درگاه هایی چون پرداخت الکترونیک سپهر، پاسارگاد و سایان کارت از جمله درگاه های ارائه شده توسط سیزپی است که در کمترین زمان ممکن فعال می شود و نیازی به داشتن دانش فنی خاصی برای ثبت نام و راه اندازی درگاه نخواهید داشت. جهت راهنمایی های بیشتر در مورد درگاه پرداخت سیزپی و نحوه ثبت نام درگاه پرداخت می توانید از قسمت آموزش در بلاگ سیزپی استفاده کنید. درگاه پرداخت واسط سیزپی جایگزین امن درگاه شرکت های پرداخت می باشد. خدمات سوئیچینگ هوشمند سیزپی باعث کاهش خطاهای پرداختی شده و با مسیردهی هوشمند خود منجر به افزایش سطح تراکنش های موفق می شود. درگاه پرداخت psp ها در دسته درگاه پرداخت مستقیم قرار می گیرد و درگاه پرداخت پرداخت یارها در دسته درگاه های واسط. اینکه تصمیم بگیرید کدام درگاه را انتخاب کنید بایستی تفاوت این دو را درک کنید:

درگاه پرداخت مستقیم توسط 12 شرکت psp ارائه می شود . برخی از  این شرکت ها از پذیرندگان خود کارمزد کسر می کنند و برخی دیگر فاقد این کارمزد هستند. دریافت درگاه پرداخت از شرکت های پرداخت زمان بر بوده و نیازمند داشتن حدی از دانش فنی برای ثبت نام درگاه و راه اندازی آن است. شرکت های پرداخت مدارک بسیاری همچون سند ملکی یا اجاره نامه را برای ارائه درگاه پرداخت طلب می کنند.

بیشتر بخوانید : دریافت درگاه پرداخت

اما درگاه واسط که به جهت تسهیل دریافت درگاه و ایجاد دسترسی برای همگان به وجود آمد و منجر به رشد کسب و کارهای انلاین شد. درگاه پرداخت سیزپی یکی از این شرکت های پرداخت یار است که در بازه زمانی کمتر از 24 ساعت این درگاه را فعال می کند و احراز هویت با سرعت بالاتر و دقت بالا انجام می شود. دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی باعث مزیت این نوع درگاه به درگاه مستقیم می شود.

درگاه پرداخت سیزپی پیشنهاد می شود چرا که :

 

انواع پلاگین های پرداخت را دارد.

پشتیبانی حرفه ای دارد

بدون اتلاف وقت می توان آن را دریافت کرد

می توان به کسب درآمد هم اقدام کرد.

می توان از امکانات متنوع آن نظیر کیوآر کد پرداخت ، کارتخوان مجازی استفاده کرد.

قابل استفاده در اپلیکیشن موبایلی است.

سازگار با تمامی صفحات نمایش اعم از  گوشی، رایانه و تبلت

تنظیم زمان بازگشاپلیکت به سایت  پس از انجام تراکنش

امنیت بالای پرداخت  Google

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.